Odebírat
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(aseww4) (14.3.2025 17:27)
|
reagovat
|
Metzgermeister: No, vzhledem k tomu, že most je ve zhruba stejné zemepisné šířce jako sahara, netipuju že sníh v zimě tam bude problém číslo jedna. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(///) (14.3.2025 12:00)
|
reagovat
|
Nasleplej: Máš pravdu, nějak jsem ty schody na mobilu přehlédl. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(Metzgermeister) RP (14.3.2025 11:43)
|
reagovat
|
Vizuál je jedna věc, ale údržba v zimě bude popiči a kriplové si můžou jít vysrat voko. Vskutku velký výdobytek moderní doby. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(Filipes) RP (14.3.2025 11:31)
|
reagovat
|
No, vzhledem, k tomu, že se ten most má klenout nad řekou, tak se do kopce jít musí tak, či onak. Pro vozíčkáře jsou na začátku ty vysoké rampy, kam povede výtah. Pak pojedou na druhou stranu jako na horské dráze. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(nasleplej) (14.3.2025 11:21)
|
reagovat
|
To vroubkování v místě nad tou buznostezkou se mi jeví jako schody (super věc pro vozíčkáře), a i na dolním obrázku to vypadá, že ten sloup u břehu je výš než místo, kde se to kříží (pod lanem autojeřábu), například ... |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(///) (14.3.2025 9:19)
|
reagovat
|
Nevím, jak se na to díváte vy, ale mně příjde povrch pro chodce v rovině.Kde vidíte to chození do kopce a z kopce? Jste si jistí, že je to část, po které se chodí? |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(testa distributor) (14.3.2025 8:42)
|
reagovat
|
mozno sa na to pozerame zle. ja ked si predstavim kripla, tak sa suchce na tych nasich komunistickych tazkych vozikoch s barumkami. ale myslim si, ze to sa uz daaavno tak nedeje. v casoch elektrickych kolobeziek kripli na kriplkarach to tam presvistia a pockaju ta na nabijacke aj s kavickou. https://www.aliexpress.com/w/wholesale-wheelchair-electric.html?spm=a2g0o.home.auto_suggest.2.650c76db9Jwh5e |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(Saddoš) (14.3.2025 7:53)
|
reagovat
|
Tak mě to teda přijde i dost hnusný, což další kvality, jako je nepraktičnost, vyšší náklady a to, že po tom nikdo nejspíš nebude chtít chodit, opravdu nevyváží. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(asew4) (14.3.2025 7:33)
|
reagovat
|
Není rozumný požadavek aby mohli krypli tu stoku přejet kdekoliv? Tak ji svedem pod zem... Ne není to rorumný požadacek. Pokud někdo most se schody nedavá, prostě pojede tamtudy kama jezdil než ho postavili. Trocha pohybu tem obtlostlým bečkám neuškodí. |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(cok) RP (14.3.2025 6:44)
|
reagovat
|
Určite v konzervách, dievčatá tam do nedávna končili v hajzloch… |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(bohyn) RP (13.3.2025 23:55)
|
reagovat
|
Jsou v Cine kriplove, nebo konci rovnou v konzervach? |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(:.) (13.3.2025 23:00)
|
reagovat
|
Že třeba zrovna tady most spojuje dva břehy, na obou jehož koncích se kriplové běžně vyskytují a dostat se z břehu A na břeh B je relativně rozumný požadavek? |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(asew4) (13.3.2025 22:54)
|
reagovat
|
Stejne jako nemohou na voziku treba na rozhlednu nebo milion dalsich mist nemohou ani na tohle. V cem je problem? |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(kakamսra) (13.3.2025 22:26)
|
reagovat
|
Kryplové na vozejku ať si naserou! |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(rezthjkhgjgffdasfds) (13.3.2025 22:24)
|
reagovat
|
a co jako? pluska muzou davat jen curaci, co tomu hovno rozumi... spravne to ma jit do kose |
|
|
Obrázek 'architecture vs engineering'
(Prasohlav) (13.3.2025 22:24)
|
reagovat
|
A já naiva si vždycky myslel, že architektura má kromě estetické především funkci užitnou. Postavit most, kde musí člověk chodit do kopce a z kopce by zasloužilo po zásluze hezky poděkovat. Obvzlášť vozíčkáři musí mít radost. |
|