Odebírat | ||
Obrázek 'fps map design' (mr.joda) RP (29.4.2019 23:26) | reagovat | |
Far cry ma moc nebavil, hral som to len chvilu, ale mapa nadherna. S tym, ze nove FPSky su priamociare a jednoduche, musim len suhlasit. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (mr.joda) RP (29.4.2019 23:24) | reagovat | |
poslendych par dni som mastil Wolfenstein od The new order... potom the old blood a new colosus... The new order som si fakticky uzil, dlheeeee jak tyzden pred vyplatou, mohutny dej skvela akcia. The old blood uz bol trosku poslabsi, New colosus ma strasne sral s cutscenami. Vsetko na najtazsiu obtiaznost a zapicoval som si teda riadne. K COD sa nevyjadrujem, je to sracka... Borderlands mam prejdeny tolko krat, ze to uz poznam naspamet, tesim sa na trojecku. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Krucifix) (15.1.2011 22:48) | reagovat | |
myslím že Far Cry byl na otevřenost opravdu božský, tomu se nic nevyrovná... teďka na to navazují částečně Crysis, ale tam už se to trochu blíží tomu CoD ale pořád je ten svět nesmírně rozlehlý | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Mlcan) (9.11.2010 16:42) | reagovat | |
AvP played 1 hour as a Predator on Hard difficulty, then played 1 hour as an Alien on hard difficulty. Never played Marine cause it is so fucken boring game after all... | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (fffuuu) (9.11.2010 0:53) | reagovat | |
Take Borderlands vs MW2, mw2 sa moze strcit... v hororoch tu linearitu chapem, predsa len horor sandbox, tam by moc skriptov tazko dali | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (fffuuu) (9.11.2010 0:53) | reagovat | |
no tka ja som CoD hater, hlavne od MW1 (to este bolo dobre), ale neznasam koridory kde je kazdych 200metrov skript aka cutscena, keby mam volit medzi sandboxom a tunelom, tak radsej sandbox, predsa len, mam rad trosku volnost v hre nie ze pojdes tadialto a a tu sa ti pusti scena, potom pojdes tuto a tam sa ti pusti scena,a aby si tomal atmosfericke, dali sme ti tam skript, ze kym neprejdes imaginarnu ciaru tak ti to tam bude spawnovat milion nepriatelov kym nemines naboje... | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Saimon) (8.11.2010 19:32) | reagovat | |
Já třeba nesnášel u Quake II hledat východy. V jedné misi dokonce musíte projít 3 levely, stisknout jedno tlačítko, vzpomenout si že kdysi dávno jste někde měli zavřené dveře a vrátit se k nim. Něco podobného měl i Unreal a Kingpin. Někdy jsem opravdu rád že jdu jednou chodbou a děj se odehrává kolem mě... Osobně si myslím, že naopak jistá lineárnost vás vtáhne daleko více do hry jako tomu bývá u filmů. Samozřejmě ne každá hra má tak poutavý příběh .. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (pačucha) RP (8.11.2010 18:59) | reagovat | |
Je fakt, že po hodinovém běhání sem a tam mezi mrtvolama a hledání nějaké zasrané červené keycard se mi moc nestýská. Líbilo se mi jak jsem měl husinu, kdykoliv se ve F.E.A.R někde mihla ta holka. Nebo jak jsem se bál jít do sklepa v Condemned | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Yety) RP (8.11.2010 18:11) | reagovat | |
Jinak kdo si stežuje na lehkou úroveň novejch her, at zkusí vyšší obtížnost (pokud je k dispozici) Takovej CoD2 na veterana je lahudka (Na druhou stranu Vietcong na Vietnam je nehratelnej-podle mě) | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Yety) RP (8.11.2010 18:09) | reagovat | |
Chaotický mapy uprimně nesnášim, ono i tahle přímočará a naskriptovana hra může bejt mnohem zajimavější například nutností hledat skrytý východy nebo tlačítka, takže pak běháte jak kkti po jedný chodbě aby jste zjistili ze na to celou dobu čumíte. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (flames) (8.11.2010 18:01) | reagovat | |
Za vrchol děsu v orientaci jsem považoval spíš třeba Rise of the Triad, zajímavý extrém byl Hexen, kde se člověk ztratil i na malém náměstíčku. Umění není udělat brutální a chaotickou mapu (dungeony v Areně ...), ale udělat ji brutální, velkou, komplikovanou a přitom velmi snadnou na orientaci (Doom2, level 15 třeba, tuším je to on, s exitem na tajný level). | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (prezdivka) (8.11.2010 15:48) | reagovat | |
pvt.Train: prave to me na CoDcku jebe, clovek to proste musi projit tam a tam, jinak ho hra zabije a to je na pytel. kdyby tam nebyl MP, tak to stoji za prd | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (pvt.Train) (8.11.2010 15:39) | reagovat | |
FPS hram 15 rokov. nevidim problem v linearite ked vedia ako na to. CoD 1-2-3-4-5-6,,,, Co mate proti? Volny pohyb by len pokazil atmosferu. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Saimon) (8.11.2010 15:31) | reagovat | |
Spíš než Stalker tak Fallout 3... jinak těch her kde máte volné prostranství je hodně. Některé jsou sice přehnaně lineární, ale většina her je založena na tom že se v určitou chvíli dostanete na určité místo aby se mohla spustit sekvence příkazů a scriptů které rozvíjejí děj. Typický příklad je FEAR. Jediné co by se dalo na dnešních hrách vytknout je, že se příliš zaobírají grafikou a jejich hratelnost i délka poměrně klesají. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (prezdivka) (8.11.2010 15:20) | reagovat | |
To mi pripomina might and magic ... hlavne 6stka mela brutalne dlouhe dungy ... a clovek se bal jit do dalsi mapy, protoze nevedel, jestli se nahodou neobjevi nekde u draku | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Johan) RP (8.11.2010 14:13) | reagovat | |
jj, staré jsou klasika. Takovým volným pohybem a rozlehlou mapou už disponuje jen málo her. Např. Stalker nebo Time shift. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (asd) (8.11.2010 13:16) | reagovat | |
Priklaniam sa k ludom co nadavaju na nove hry, hlavne FPS hry .. (aj ine) .. vsetky tie hry su moc lahke !! je to proste bud pre deti, alebo pre Konzolove lopaty .. preto uz nehram ani poriadne nove hry, do kedy nie su bud Multiplayer oriented alebo fakt starsie hry, lebo nove hry sux, okrem grafiky a raz za cas niecoho zaujimaveho, su pre deti BTW Descent si pamatam, sice som bol este decko, tak som to zas nehral nejak velmi, ale raz za cas som to hral, bola to sranda | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Spectre) (8.11.2010 11:17) | reagovat | |
U descentu bolo otravné, že väčšinu času človek nerozlišoval čo je hore a čo je dole...pokiaľ nenarazil na robota, alebo hostages...riešením sa bolo v chodbách naviazať na jednu stenu, a tej sa držať. A bola to jedna z mála 3d hier, ktoré mi išli na p1 s 2MB gpu | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (frfrznwthm16) (8.11.2010 10:20) | reagovat | |
karlik: Tak, tak. Hra s otevrenym svetem, kde 1-2 rana zabiji a nikdo nevodi za rucicku, to je moje. Jenze tim slintajici console-crowd nenakrmis. W+M1 bohuzel vladne svetem. Jinak jako cestnou vyjimku bych jeste zminil stalkera. (ano ja vim, nuuuuda musi se tam furt chodit) | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (maiki_svk) (8.11.2010 10:15) | reagovat | |
Spectre: ... Descent som zboznoval. A vsetci mi nadavali, ze sa nemam tocit pozdlz osi, lebo uz netusia kadial sa ide .... a to mi len pozerali cez rameno. A uplne super bolo, ze stacila klavesnica .... | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (karlik) (8.11.2010 10:08) | reagovat | |
no este jedna varianta tam neni, OFP alebo Arma seria...volnost a realnost | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (DnF) (8.11.2010 9:22) | reagovat | |
Uplny souhlas s obrazkem - proto me vetsina novych strilecek, pokud nepridaji neco navic (jako treba mass effect - ale to uz je napul kecaci rpg) moc nebavi. To uz si muzu zahrat nejakou vesmirnou strilecku, letet uplne rovne a vymastit stejne tak uplne vsechno pred sebou. Ale co, dokud to nekdo bude hrat, bude se to delat holt. Porad zbejva par her s velkym a svobodnym prostredim pro toho kdo se nechce nechat vodit uplne za rucicku. Jen je treba hledat. A nezapomenout si ty pekne koupit. A zbytek warezit. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (cpy) RP (8.11.2010 9:02) | reagovat | |
Paulos: true dat! Blbe bludiska pridavali na frustracii, je to preboha FPS nie find the exit through maze. Je rok 2010 mame gps a aj v hrach. Ked uz bludiska tak mat gps | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Jajator) RP (8.11.2010 8:55) | reagovat | |
z Descenta me vzdycky bolela hlava | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Spectre) (8.11.2010 8:53) | reagovat | |
Heh, a čo potom mapy z 3D lietačky Descent... | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Roumen) R (8.11.2010 8:32) | reagovat | |
No chvili jsem vahal, jestli to vubec z Dooma je, ale pak jsem ji poznal. Ty ctverce vpravo dole jsou cely v kyseline a vede k nim secret, kde se bere neviditelnost. Tak podle toho. Jinak jsem ted nasel, ze je to E1M6. | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Paulos) RP (8.11.2010 7:24) | reagovat | |
já nevim jak vy, ale když jsem v DOOMovi hledal asi 3 hodiny správnou cestu, tak mi to nepřišlo vůbec zábavný, na smrtelný posteli se mi to bude ještě hodit | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (jirous) (8.11.2010 7:21) | reagovat | |
jenda^^: ze všech skriptovacích orgií. Z poslední doby tedy COD MW1+2, MOH, COD Black Ops, COD World at war, Battlefield Bad Company 1+2, Resistance,............ | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (jenda^^) RP (8.11.2010 7:17) | reagovat | |
Ze který hry je to druhý? | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (pavlik) RP (8.11.2010 6:40) | reagovat | |
Najdi si to: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (C) (8.11.2010 3:20) | reagovat | |
Ktory level Dooma to je? | ||
|
||
Obrázek 'fps map design' (Hnidopich) (8.11.2010 2:13) | reagovat | |
Smutne, lec pravdive. | ||
|