Odebírat
|
|
Obrázek 'volby'
(Roumen) R (5.10.2025 18:33)
|
reagovat
|
-> koš |
|
|
Obrázek 'volby'
(pambu) (5.10.2025 18:21)
|
reagovat
|
No jo, holt vraňjo, to nemůžeme pochopit. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 18:02)
|
reagovat
|
ale ne - kasli na to. je to jedno. uz jsme si zvykli, ze lzes, ze zapres i nos mezi usima, kdyz se ti to, co jsi placnul, nehodi do kramfelku. proste ruska natura, co neni schopen rozlisovat lez a pravdu. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 18:01)
|
reagovat
|
BTW: priste laskave pridej i parafu, abychom vedeli, ze ten text je tvuj |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 17:59)
|
reagovat
|
to nevydrzel ani jenom do zitrka! to je ale debil |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 17:57)
|
reagovat
|
mikokot je opet totalni kokot co nechape, ze odcitovat cizi komentar neni dukaz vubec niceho. Ale necekam, ze to pochopi. Ten kokot nedokaze chapat text, zadny text. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 17:30)
|
reagovat
|
ale zas mesic (nebo mozna uz zitra) zas bude tvrdit, ze zadnou lez jsme mu nedokazali ... tak to uz ve svete bmlbecku (preklad: ruskych trollu) chodi |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 17:29)
|
reagovat
|
BTW: tak to dopada, kdyz clenove leningradske trolling farmy se vzajemne neinformuji, kdo pod jakym nickem co psal ... i kdyz to je asi moc komplikovane. jednodussi vysvetleni: blmbecek je kokot a debil (jak furt rikame). ale je to uz ejnom na nem, co si z toho vybere. jakekoliv jine vysvetlovani (vymluvy) jenom potvrzuji cokoliv z tech dvou moznosti |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 17:27)
|
reagovat
|
ja to nebyl a ani cislo nesouhlasi |
|
|
Obrázek 'volby'
(pambu) (5.10.2025 17:18)
|
reagovat
|
To souhlas, na tvé poměry ten příspěvek není naprostý bahno, žádný kurvy atakdál |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 17:10)
|
reagovat
|
Jo tak, vy jste si zase napsali neco pod jmym jmenem a ted tim sermujete. Nevim co je podlaholiz, takove slovo jsem nikdy v zivote nepouzil. Cope. |
|
|
Obrázek 'volby'
(pambu) (5.10.2025 17:07)
|
reagovat
|
Návrh dalšího možného blmovského tahu: Ale to neni 20 procent, ulhaná kurvo |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 17:00)
|
reagovat
|
jak je libo blmbecku: [odkaz] (blm v prestrojeni 4) (23.4.2025 15:42) Cope harder buzny, nikde neni dukaz, ze by jel rychle. Miri na dvouciferny vysledek zacinajici dvojkou, tak tahate spinu jako podlaholiz z koberce. |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 17:00)
|
reagovat
|
Ano, tim jsem se nikdy netajil. Spor zde je ale o neco jineho. Ulhana ruskem placena kurva tecka mi podsouvala ze jsem predpovidal "20 procent pro Motoristy". Lhal slovy "Předpovídals dvouciferný procentuální zisk nezačínající jedničkou". Coz neni pravda, takovou predpoved jsem nikdy nevyrknul. |
|
|
Obrázek 'volby'
(cok) RP (5.10.2025 17:00)
|
reagovat
|
tyhle volby uz kazdeho jenom otravuji. este kotatka jsou lepsi tema |
|
|
Obrázek 'volby'
(kni) (5.10.2025 16:58)
|
reagovat
|
Ano, to se tu v této citaci nepíše. Ale psals tohle ty, že jo? |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 16:55)
|
reagovat
|
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile alias slukoni), dvouciferny vysledek jsem jim skutecne predpovidal. Kde se tam pise o tom, ze nebude zacinat dvojkou, jak tu tvrdila ulhana kurva tecka? Nikde. Protoze jsem nic takoveho nenapsal. |
|
|
Obrázek 'volby'
(kni) (5.10.2025 16:55)
|
reagovat
|
Na blmovo obhajobu, Motoristé dnes jsou jiní Motoristé než byli na jaře. Shodili ze sebe nános dezorusonazi sraček, nebo to aspoň tak hrají. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 16:50)
|
reagovat
|
ale jo, nekde psal neco podobnyho. on ty svoje prognozy trousi vsude mozna, nahodne. a jak se smal, ze se mu za to smejeme - to si pamatuji taky. BTW: k jeho prognozam: dovolim si tvrdit, ze pres 90% mu nevysla ani priblizne. osobne bych z toho vyhodnotil dusledky a prestal svou existenci otravovat svet. ale ja nejsem tak "uspesny" prognostik |
|
|
Obrázek 'volby'
(kni) (5.10.2025 16:45)
|
reagovat
|
Dvouciferný výsledek blm psal. Že jo blm? Jestli něco o nezačínající jedničce, to jsem nenašel. |
|
|
Obrázek 'volby'
(pambu) (5.10.2025 16:38)
|
reagovat
|
Ehm, soudruh kníkal si ještě jednou pořádně přečte zadání a pak to půjde zkusit znovu. Hint: bylo to na jaře, když manly man Turek exhiboval na D5. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 16:34)
|
reagovat
|
a musi to byt relevantni a duveryhodny odkaz, neco jako rt.ru |
|
|
Obrázek 'volby'
(pambu) (5.10.2025 16:27)
|
reagovat
|
Hádám, že další odpověď bude, že to ne ty, až někdo pošle odkaz |
|
|
Obrázek 'volby'
(kni) (5.10.2025 16:26)
|
reagovat
|
"(blm v prestrojeni 4) (24.2.2025 13:35) reagovat
Motoristi. Jedina autenticka pravice na ceske politicke scene. Knikalovym lhanim ani pruzkumy na Prime kazdou nedeli se nenech zmast, motoriste udelaji dvouciferny vysledek, reci o neprekonani 5 procent jsou jen psyop pro demoralizaci potencialnich volicu." https://www.rouming.cz/roumingcomments.php?object=640671 |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 16:22)
|
reagovat
|
Prebral jsem si to tak, ze jsi ulhana svine kokotska, protoze to jsem nikdy nerekl. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 16:16)
|
reagovat
|
Předpovídals. Předpovídals dvouciferný procentuální zisk nezačínající jedničkou. Přeber si to jak chceš. |
|
|
Obrázek 'volby'
(Očitý svědek) (5.10.2025 16:02)
|
reagovat
|
To jenom ty jsi kokot, čobole. |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 16:00)
|
reagovat
|
Nikdy jsem nepredpovidal 20 % pro AUTO, ulhana kurvo. Ses tak zoufalej curak, ze mi musis do nekonecna podsouvat veci, ktere jsem ani nerekl. from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil alias slukon): Me je to celkem jedno, ja ten cirkus neplatim a ANO jsem nevolil. To si musite vyresit vy, volici ANO. |
|
|
Obrázek 'volby'
(kni) (5.10.2025 15:40)
|
reagovat
|
jo blm, tak snad to bude stat za to a bude velekviceni kolem ruseni paralelní dane televizi a radiu |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 15:37)
|
reagovat
|
Jenze ja mam co delat s tim, abych udrzel branici, aby mi nepraskla smichy. Sledovat to vase knuceni, jak se snazite vyrovnat s prosranyma volbama, je totiz neskutecna prdel. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 15:30)
|
reagovat
|
Ty bys měl držet hubu, 20 procent pro Motoristy se ti nesplnilo. |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 14:56)
|
reagovat
|
S tim ironickym pochechtavanim zbylych souhlasim. Nejvetsi prdel je sledovat tohle knuceni a nadavani neokomousu na svedky buresovy a ostatni komouse. |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 14:28)
|
reagovat
|
ja se bavim: jsou dva (pardon 3) typy reakci: 1. euforie - svedci buresovy z anofertu, 2. knuceni a nadavani - komosi vseho druhu kolem vidlaka a konecnikove, 3. ironicke pochechtavani tech zbylych |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 14:13)
|
reagovat
|
Fiala, Stanjura, ten orangutan co se taky nedostal, Pekarova to jsou jasni prorusti agenti placeni z Kremlu, protoze umetli Babisovi cestu k vitezstvi. Bez nich, jejich krivaren, lhani, nenavistne retoriky a pohrdani polovinou naroda by Babis dnes poslouchal "Bad Day". |
|
|
Obrázek 'volby'
(kakamսra) (5.10.2025 14:13)
|
reagovat
|
Ale houby, jen se musí komici trochu prostřídat, aby se to věřícím ovečkám neomrzelo. Čistě kosmetická změna. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 14:11)
|
reagovat
|
JapaNaTo: Taky si myslím, že to byl největší průser. V podstatě tři a půl roku nekomunikovali a nechali tu volně řádit rusáky. Nic nevysvětlovali, a komunikace v podstatě neexistovala ani opačným směrem, takže si nenechali rozmluvit ani zjevné blbosti jako např. daň z internetu. Až ke konci rozjeli předvolební kampaň, a to už jen hasili. No a druhý kus průseru byl naprostý nedostatek pudu politické sebezáchovy u některých jedinců z ODS, kteří dostali ten fantastický nápad vyprat špinavé peníze přes stát. |
|
|
Obrázek 'volby'
(JapaNaTo) RP (5.10.2025 14:07)
|
reagovat
|
Já si pořád myslím, že největší reklamu Babišovi dělala zatím ještě současná vláda. Řekl bych, že jsou na jeho výplatní listině. Takovou neschopnost v komunikaci jsem neviděl ani nepamatuju. Fialu by fakt měli vyhodit a nahradit někým, kdo umí mluvit s obyčejnýma lidima. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 13:54)
|
reagovat
|
Samozřejmě je tam hromada mínusů. Ten nejzásadnější je, že nevidím, jak se s horšící demografickou situací (stárnoucí populace, a tedy v průměru chřadnoucí kognitivní schopnosti voličů a rostoucí síla populistů) může z ČR někdy stát rozumně fungující prosperující země. Bez drastického omezení volebního práva blbečků a mrtvol-čekatelů to je podle mě nemožné, a nevidím cestu, jak toho dosáhnout. Bude muset přijít obří krize, během které blbečci vychcípají ve velkém. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 13:30)
|
reagovat
|
5) Fiala nejspíš bude sundán a v ODS dojde k nějaké obrodě. Zda dojde i k nějaké sebereflexi, je těžko říct; jednou krizí si už prošli (někdy před 20 lety), a různých kmotrů je na nich pořád přisátých hodně. 6) Piráti a STAN mají dohromady o 3 mandáty více než minule. 7) okamura bude mít méně peněz k odklánění ze stranické pokladny (asi o 18 %). zeman je out, už netáhne. Těžko říct, jestli jeho podpora nestačilo byl tzv. polibek smrti, každopádně zeman už jako jakákoliv podpora nikoho zajímat nebude. |
|
|
Obrázek 'volby'
(LSLarry) RP (5.10.2025 13:28)
|
reagovat
|
* Česi (dle vzoru belosi), tzn. bez makcena nad s!!! |
|
|
Obrázek 'volby'
(kakamսra) (5.10.2025 13:24)
|
reagovat
|
tečko, nic se nezmění, pojede se stále stejně, neb ti politikové jsou jen úředníci, co podepisují lejstra a zvedají ručičky, a když zrovna nemají 2 měsíc prázdniny žvatlají cosi ve sněmovně |
|
|
Obrázek 'volby'
(Nerrg) (5.10.2025 13:22)
|
reagovat
|
Zpracování chybí černý pruh nahoře a dole (optimalizace pro mobily). Ostatně soudím, že to psal Čehůn, což je další plus. |
|
|
Obrázek 'volby'
(:.) (5.10.2025 13:21)
|
reagovat
|
Beru si na výsledku voleb pozitiva. 1) komouši jsou out, vymírají. Zatímco minule komouši plus socani měli těsně pod 10 procent, letos měli něco málo přes 4 procenta. Že nakonec budou příspěvky za hlas šul nul s náklady za kampaň a sterzik musí žebrat, je příjemný bonus. 2) Piráti v zisku hlasů i mandátů překonali okamurovce. 3) dýzl se pakuje z europarlamentu. 4) bureš nedá dvoubarevnou dezolátní vládu. Budou se muset spojit všichni dezoláti a dohodnout se, co chtějí. Bude ještě plno srandy. |
|
|
Obrázek 'volby'
(blm v prestrojeni 4) (5.10.2025 13:13)
|
reagovat
|
A ty tez pal do pice, kokot! |
|
|
Obrázek 'volby'
(Zen:) RP (5.10.2025 13:09)
|
reagovat
|
to jako že já jsem kokot, protože ostatní nějak volili? Typickej etatistickej pohled |
|
|
Obrázek 'volby'
(nornik) RP (5.10.2025 13:01)
|
reagovat
|
Píše to ten zlovák aspoň z Brna? |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 12:43)
|
reagovat
|
BTW: tuto "grafiku" beru jako ironickou nadsazku (nebo jak to rict) |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 12:42)
|
reagovat
|
osobne si myslim, ze bures premiera delat nebude, byl by zas v konfliktu zajmu. dosadi tam nejakou loutku. jestli havlicek, nebo kdokoliv jiny, to je vlastne jedno. bures to stejne bude ridit online a remotely. on cili na vyssi metu. ze dvou duvodu: touha po moci a pud sebezachovi. to druhe aby mohl dat amnestii sam sobe ve vsech skandalech (podobne, jak to udelal meciar, kdyz byl zastupujicim prezidentem). a tim se veskere letite kauzy jednou provzdy uzavrou. krad jsem, a co jako? terazky jsem prezidente |
|
|
Obrázek 'volby'
(Li-borg) (5.10.2025 12:41)
|
reagovat
|
Ovšem za estetické zpracování dávám 12 z 10 bodů. |
|
|
Obrázek 'volby'
(cok) RP (5.10.2025 12:39)
|
reagovat
|
to je teraz tá nová vec? argumentácia, že váš zmrd je ešte o kus horší ako náš zmrd? tak s tím chod do prdele… btw, ja som tento obrazok neuploadol |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 12:38)
|
reagovat
|
problemem tech debilu je, ze nedaji na fakta, ale na knuceni estebaka - i nadale budou tvrdit, ze za vsechno muze fijala! (jak predtim kalusek). ze je nizka nezamestnanost, ze je nedostatek kvalifikovanych pracovniku, ze inflace je uz zkrocena - to jim nic nerika. bures jim nasliboval - ale dostanou leda hovno. mozna snizi hypo, ale to vystreli ceny nehnutelnosti silene nahoru - nebudou. na duchody: nebude. inflace poroste (a tedy i ceny - jako si myslite, ze nejvetsi agrobaron si necha ujit zvysit zisky?) |
|
|
Obrázek 'volby'
(prazsky chytrak) RP (5.10.2025 12:34)
|
reagovat
|
Tak pozor, jo? Kdyz u nas vezmes ten nejvetsi odpad (coz rozhodne neni Babis), tak na Slovensku je to slabej prumer. Chci rict, ze i kdyby premier byl Rajchl a sekundovalo mu koste Majerova, tak to porad jeste nebude takovej cirkus jako Fico a ten jeho kamarad s mikroskopem Babise bysme meli vratit na Slovensko jako humanitarni dar, jeste za 100 let by se o nem ucilo, jak vytahl Slovensko z uplnejch sracek do beznyho mafianstvi a korupce |
|
|
Obrázek 'volby'
(mr.joda) RP (5.10.2025 12:31)
|
reagovat
|
pretoze to su ludia, ktorym za ich posrany zivot moze vzdy niekto iny... vlada, premier, utecenci, pristahovalci, libtardi, slnieckari, buzeranti, zle pocasie, teplo, zima... |
|
|
Obrázek 'volby'
(Babiška) (5.10.2025 12:25)
|
reagovat
|
Teď bude od Babišáků teprv kňučení. Ty stejný neschopný lůzy co 4 roky brečeli budou fňukat ještě víc. To budou krásný 4 roky |
|
|
Obrázek 'volby'
(miko) RP (5.10.2025 12:25)
|
reagovat
|
myslis tu 1/3 naroda, darmozrace, nefachcenka, line bastardy, vyzirkove, ustrasene bezpaterne patolyzaly, co poklonkuji uz cele generace rusakum? jo, tak v tom naprosto souhlasim. bohuzel na to 2/3 naroda musi makat ... ale to je udel demokracie a demokratickych voleb, kde pres 20% naroda nejde volit. |
|
|
Obrázek 'volby'
(Pepee) RP (5.10.2025 12:23)
|
reagovat
|
jeste i blbe gramaticky to mas uploader dement |
|