Mailhosting Business  |  Dárek od Slona  |  Tesla se slevou  |  Portrétní focení  |  Stavební rozpočty  |  Webhosting  |  Domény


Nalezeno 130 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátšest:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 15:42) reagovat
No vidis, jak se shodneme, dyt rikam, ze jsi inteligentni clovek, tak po me nechtej, abych se tu vybavoval s kdejakym mamlasem. I kdyz ted jsem si poslechl Turkova gurua Chlada a musim rict, ze pokud je Turek blb, tak Chlad je vsech blbu futral.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 15:02) reagovat
Turek je sebestřednej idiot, proto si tak rozumí s Klausem. A na tom nemění nic, jestli je pro Rusko nebo proti, jestli NATO nebo pro NATO nebo jestli sbírá angličáky nebo nacistické relikvie. On je prostě blb.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 14:06) reagovat
Je to škoda, mohli jsme se dozvědět, co soudí o Turkovi, když ten se odklonil od V. Kikiny Pružinského-Klause a už není moc pro russko, proti EU, natož NATO. A taky sbírá ty nacistické relikvie. Byla by to plodná diskuse.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 13:59) reagovat
Dežobijec1: nemanipuloval, začal jsem sám, když Elixír rozvíjel svou fantasmagorii o Rusku. Ale Zabanovance to dnes poněkud rozhodilo, že kolem sebe tak plive... ;-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:43) reagovat
I tak jistě uznáš, že se mohu bavit s kým chci a i kdyby ne, jinak to nebude :o)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 13:35) reagovat
@Rama: Hele, sorry kámo, ale celkem jasně to vypadá, že Elixír je inteligenčně na o dost vyšší úrovni, než se tobě bude kdy snít. A to ty jsi nejspíše někde na dvojnásobku hodnoty IQ, které má Zachrta...

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:30) reagovat
Protože tě do toho Merlin vmanipuloval....

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 13:29) reagovat
Dežobijec1, to mi povídej, dnes jsem je podráždil na téma Vrbětice. A pod obrázkem Kalouskovy konverzace, to jsou paradoxy... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:24) reagovat
Elixír: Já vím, je to nespravedlivé, že si se narodil hloupý, ale s tím se nedá nic dělat. Já se prostě s tebou bavit nechci, protože je to ztráta času. Diskuse s upachtěnými duševně omezenými dezoláty mi prostě nic nepřinese.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 13:21) reagovat
Člověče ty asi budeš origo dežobijec, ten byl taky tak slizkej, když byl zahnanej do kouta a ocitl se v argumentační nouzi, taky vždycky bral levou a snažil se u toho tvářit, jako že blbý jsou ty druhý

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:19) reagovat
Elixir: Jako prosím, neuraž se, ale já jsem to psal Merlinkovi, my jsme totiž kamarádi a on má intelektuální úroveň aby to pochopil, Ty jsi, nezlob se na mě, intelektuálně velmi omezen a já ti nebudu dokola vše vysvětlovat, natož se hádat o hovnech. To je neuspokojivé.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 13:13) reagovat
Fakedežo: a kdo je konkrétně na rusáky zlý? Kdo je to všichni? Exótka kallasová nebo Černochová.. pověz

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:13) reagovat
Je to zvláštní, přitom volby vyhráli dežoni, tak by člověk čekal, že budou hýkat radostí a radovat se, jak teď bude všechno super...

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 13:10) reagovat
Proruské kolaborantské svině byly toho dne poněkud neklidné... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 13:09) reagovat
Elixir: Já se nepsal, že se s Putlerem nikdo nebaví, jen jsem se ptal Merlina, proč jsou všichni na russáky tak zlí, když oni jsou láska sama. Asi bys neměl odpovídat na dotazy pro někoho jiného, notabene odpovídat o něčem úplně jiném. To, jak jistě sám uznáš, odpovědi od takového kokota nemají valnou cenu.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 13:08) reagovat
Tvl, Zabanovanče, nepíšu si s Ambasádou Ruské federace v Praze? Takový ten ruský fenomén vraňjo, kdy je součástí ruské kultury? :-D

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (bIm v prestrojeni 4) (16.10.2025 13:08) reagovat
Zachrto, povazuji za prokazane, ze jsi lobotomovany kokot s IQ nizsim nez je dnesni nejvyssi teplota na uzemi CR a mel by ses proto jit zabit. Tak pujdes, kdyz je to podle tve logiky prokazane?

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 13:07) reagovat
Naštěstí policie o vině nerozhoduje. To se, zachrtě, může nakonec jednou hodit i tobě

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 13:05) reagovat
Takže hlavní resumé Policie ČR: Policejní orgán považuje za prokázané, že výbuchy obou skladů ve Vrběticích provedli příslušníci ruské vojenské rozvědky, Hlavní správy generálního štábu Ozbrojených sil Ruské federace, známé pod zkratkou GRU, jejichž motivem bylo zabránit dodání zbraní a munice do oblastí, kde ruská armáda prováděla své operace. AMEN! B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 13:01) reagovat
@Zachrta: Ale u Putina a Vrbětic je situace stejná. Podezřšlí se nachází na území Ruska. A na Putina zatykač je, protože bylo zahájeno soudní jednání. Na Miškina a Čepigu zatykač není, protože ho žádný soud nevydal kvůli nedostatků důkazů. A Rusko nikoho vydat neodmítlo, to je tvoje křišťálově čistá lež.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 12:58) reagovat
Zachrtě a on se Krejčíř nacházel v době soudu kde jako podle tebe?

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:57) reagovat
Bolševický geronte Zabanovanče, tobě měkne mozek jak tvému spolugerontovi Carlovi... :-D Tak ještě jednou a pomalu: U Krejčíře a Vrbětic je situace odlišná, protože ruští agenti se nacházejí na území Ruska, které je odmítlo vydat, a není proto možné je předvést k soudu. V obou případech jde o situaci, kdy není přítomnost obviněného kvůli jeho aktivitám nebo politickým okolnostem, avšak u Vrbětic je problém hlavně v diplomaticko-politických omezeních... Kolikrát ti to mám ještě psát abys to pochopil? B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 12:55) reagovat
Fakedežo: s putinem se normálně baví ta větší půlka světa, včetně emerického prezidenta. To jen v tvoji hlavě je kolektivní západ ovládaný sionem "všichni" a ostatní jsou "nikdo"

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 12:53) reagovat
Jj, taky jsem to od něj dneska nečetl poprvý. Ani podruhý :-D Ale co, někdy je potřeba 100x udělat chybu, třeba mu to na stoprvý dojde, jakej je kretén.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:51) reagovat
@Zachrta: Vidíš Jeníku, přesně o tom je řeč. Putin u soudu nebyl a je na něj zatykač. A to jen z důvodu podezření, nikoliv proto, že by se toho činu skutečně dopustil. Na Miškina a Čepigu zatykač není, protože se žádný soud nekonal. Jsi schopen ten rozdíl pochopit?

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:49) reagovat
@Elixír: No a tohle je jen malá ukázka diskuze s rusobóbním póvlem. Lžou, vymýšlí si, kroutí se jak žížaly na háčku. A výsledek bude takový, že tento idiot zítra přileze tas a hned v prvním nebo duhém komentáři vyhlásí, že Rusko u nás provedlo teroristický útok a zabilo nám tu dva lidi. A s tím by ses chtěl bavit.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:49) reagovat
Vladimir Putin je mezinárodně považován za válečného zločince. Mezinárodní trestní soud (ICC) v roce 2023 vydal zatykač na Putina kvůli podezření z únosů ukrajinských dětí. A protože Putin před soud nepůjde, tak není válečný zločinec. Stejně jako nebyli před soudem Hitler, Himmler, Göring, Goebbels, tak podle třeskuté Zabanovancovi logiky nebyli válečnými zločinci... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 12:49) reagovat
Jeste mi Merlinku povez, proc vlastne vsichni tak nemaji radi russko (az na vyslovene zlocince, nejake negry, mohamedany, tebe a Fica) oni jsou tak hodni, mouse by neublizili, ropu a plyn by rozdavali zadarmo. Jak toy ze jsou vsichni takovy kurvy? Jiste te to take nekdy napadlo kdyz sis pinzetou masturboval mikropenis na obrazkem Putina.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:47) reagovat
Ne, nepřítomnost podezřelých nebrání v zahájení soudního jednání. Pokud se domníváš, že soudy jednají stylem: "Soud nezahájíme,l protože podezřelý by asi stejně nepřišel." tak jsi ještě větší kretén, než jsem si uměl představit. A Rusko žádné vydání neodmítlo, ty o tomto také lžeš. Rusko o vydání nikdo nepožádal. Takže ve výsledku Jeníku, jsi co slovo, to lež. Prostě jsi takový malý prolhaný hajzlík. ;-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 12:46) reagovat
Carl: dyt jo, ja to taky podporuju, jediny kdo nechce Turka za ministra je agent Bures. Na nej byste meli nalehat, to je jediny clovek, co ho tam muze nainstalovat, nikdo jiny.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 12:46) reagovat
On je jak kolovrátek, furt jede ty samý sračky. Třeba to nebude jinak úplně hloupej člověk, ale jak se řekne slovo Rusko, tak prostě přepne do módu selektivní slepoty. To je případ, teda

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:42) reagovat
Ano, vždyť to píšu, soud s obviněnými z výbuchů ve Vrběticích neproběhl kvůli jejich absenci na území České republiky, což brání řádnému hlavnímu líčení. Rusko odmítlo vydat podezřelé osoby k trestnímu stíhání a jejich přesun do Česka je technicky nemožný bez spolupráce ruských úřadů. Co na tom nechápeš? B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:33) reagovat
@Zachrta: O tom mluvím, Rusko nic takového neudělalo. Ty o tom lžeš. O vině rozhoduje výhradně soud a k vrbětické kauze zádný soud neproběhl. Tedy není žádný uznaný vinník. Takže znovu, viníte Rusko z věcí, které neudělalo.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:30) reagovat
Tak teď jsem se Zabanovancovu zoufalství zasmál, někdo tady chce dělat Rusko horší? To je jen pojmenování ruských zločinů. Tedy jednoho z mnoha ruských zločinů... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:26) reagovat
@Zachrta: Nemůžou stanout před soudem, když se žádný nekoná, ty natvrdlé jelito. Jak můžeš nepochopit takhle jednoducho věc, ty zabědněný hovado? Žádný soud o kauze Vrbětice se nekonal, nikdo se k němu nemohl dostavit, ty debilní kreténe.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:25) reagovat
Carle tys tu chyběl, zmatený bolševický geronte, v roce 2021 provedla odhalení ruského terorismu Babišova vláda... :-D

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Carl C .,.,. 4) (16.10.2025 12:25) reagovat
Dežobijec1 - Na konci jsou vždy jen peníze. Proto bych na tom ministerstvu moc rád Turka viděl, určitě by vykřičel do světa, co tam našel za špínu.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:24) reagovat
@Rama: Je zajímavé, že o hodném Rusku tu píšou výhradně ukrofans. Rusko je zkorumpovaná oligarchie a já nejsem ten, kdo tohle popírá, jak se snažíš trapně naznačovat. Není na tom sice tak zoufale zle, jako třeba Ukrajina, ale taky ne moc dobře. To ale neznamená, že se nemůžu ozvat ve chcílích, kdy o Rusku lžete a snažíte se ho dělat horším, než doopravdy je nebo ho obviňovat z věcí, které ve skutečnosti neudělalo.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Carl C .,.,. 4) (16.10.2025 12:22) reagovat
Zachrta - Rusové své důvody jasně řekli, to jen ty je popíráš. Bezdůvodně na Rusko útočila Fialova vláda.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:22) reagovat
Zabanovače, ano dokud ruští teroristé nestanou před soudem, nemohou být odsouzeni. To je stejné, jako ruský válečný zločinec Putin nemůže být odsouzen za válečný zločin zavlékání dětí protože se nedostaví před mezinárodní soudní tribunál. To neznamená že není válečný zločinec, stejně jako to neznamená že Vrbětice neprovedli ruští agenti. Důkazů má policie zjevně dost, stejně jako je dost důkazů o zavlékání dětí z Ukrajiny. Ale vysvětlovat něco takového proruské kolaborantské svini... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Dežobijec1) (16.10.2025 12:21) reagovat
Takže kvůli agentu Burešovi, ketrý to vytáhl na světlo, jsme ve při s tím hodným Russkem? To je teda svině....

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:16) reagovat
Věř a víra tvá tě zachrání, Jeníku. Ale pokud chceš někoho obviňovat, měl bys k tomu mít nějaký důkaz. A ty ten nemáš. Vůbec žádný. Vyjádření policie nemá žádnou hodnotu, policie si klidně může myslet, že to udělala banda negrů s letlampama. Ale soud musí rozhodnout, jestli je obviněný vinne nebo ne. A žádný soud neproběhl. Protože se moc dobře ví, že to Rusko nebylo a celá fraška se odehrává na politickou objednávku.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:12) reagovat
Zabanovanče, vyšetřovací závěry o Vrběticích přijal i silně proruský prezident Zeman, i když pak manévroval. Nevěří tomu jen v Rusku (tam vědí moc dobře) a pár proruských kolaborantských sviní... Děkuji, že jsi nezklamal. B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:10) reagovat
Neustále lžeš, Jeníku. Rusko neodmítlo nikoho vydat, Rusko o vydání nikdo nepožádal. Ano Jeníku, jsi protřelý lhář.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:09) reagovat
Krejčíř byl odsouzen v nepřítomnosti, protože se proti soudu aktivně bránil a vyhýbal se procesu, což je možné podle právního řádu ČR. U Vrbětic je situace odlišná, protože ruští agenti se nacházejí na území Ruska, které je odmítlo vydat, a není proto možné je předvést k soudu. V obou případech jde o situaci, kdy není přítomnost obviněného kvůli jeho aktivitám nebo politickým okolnostem, avšak u Vrbětic je problém hlavně v diplomaticko-politických omezením... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 12:07) reagovat
@Zachrta: Mluvíme tu o Vrběticích Jeníku a o tvých lžích, že to provedlo Rusko a zabilo zu dva naše lidi. ;-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 12:00) reagovat
Rusko proti České republice dlouhodobě vede sérii nepřátelských akcí, které mají charakter takzvané hybridní války: Hybridní operace - Propaganda, dezinformace, podpora extremistických hnutí. Kybernetické útoky - Útoky na infrastrukturu, státní instituce, nemocnice. Sabotážní pokusy - Fyzické útoky (např. žhářství). Diplomatická eskalace - Zahrnutí ČR na seznam nepřátelských zemí, vyhošťování diplomatů. Vot éto russkaja kultúra... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 11:59) reagovat
@Zachrta: Nepřítomnost podezřelých rozhodně není důvodem k nekonání soudního jednání. Podívej se třeba na Krejčíře, odsouzen v nepřítomnosti. Důvodem k nekonání soudního jednání je ale třeba nedostatek důkazů pro zahájení soudního jednání, jako v případě Vrbětic, víš. A tady není řeč o tom, že by někdo nechtěl přijet k soudnímu jednání. On nějak nemůže, když se žádné nekoná, že?

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 11:53) reagovat
Soudní jednání neproběhlo, protože ti zbabělí teroristé ujeli do své mateřské teroristické země, do Ruska. Proč sem nepřijedou obhájit se? Proč neočistí jméno mírumilovného Ruska? Mohli jsme se zasmát, třeba jako když žvanili, že v Salisbury šli koukat na katedrálu, kterou pak neuměli popsat. Vot éto russkaja kultúra... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 11:45) reagovat
@Zachrta: Ano Jeníku, jsou to tvoje lži. Žádné soudní jednání neproběhlo, dokonce Rusko nebylo požádáno o vydání osob k soudnímu jednání. Takže žádný div, že s nimi nikdo nemohl mluvit, když o to nikdo nepožádal. Soud neuznalk žádné vinníky, jak lžeš ty, soud věc odložil pro nedostatek důkazů.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 11:44) reagovat
Soudy uznaly viníky = lež. Zachrto.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 11:38) reagovat
Když to nejsou ruské noty, tak to jsou lži... Elixír holt nezapře, že je proruská kolaborantská svině... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 11:33) reagovat
Furt ty stejné lži. To je blbec

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 11:32) reagovat
I přesto bylo vyšetřování ukončeno, čímž policie a soudy uznaly viníky a okolnosti činu. Tento stav je podle právního řádu ČR považován za překážku v trestním řízení, což je běžné v similarních případech, kdy se nejedná o místně dostupné osoby nebo není možné je dodat k soudu... Pozdravuj na ambasádě Ruské federace Zabanovanče... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 11:30) reagovat
Soud s obviněnými z výbuchů ve Vrběticích neproběhl kvůli jejich absenci na území České republiky, což brání řádnému hlavnímu líčení. Rusko odmítlo vydat podezřelé osoby k trestnímu stíhání a jejich přesun do Česka je technicky nemožný bez spolupráce ruských úřadů. Navíc, vzhledem k jejich státnímu postavení a ochraně Ruskem, není možné je zatknout nebo stíhat v České republice, což znamená, že soudní proces v jejich přítomnosti v České republice nemůže proběhnout... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 11:22) reagovat
@Zachrta: Pokud by policie měla důkazy, které by se daly považovat za důvod k soudnímu jednání, proběhla by obžaloba a soud, byť třeba v nepřítomnosti obžalovaných. Jenže v samotném zápisu k vyšetřování je jasně uvedeno: "že v této trestní věci nejsou dány podmínky pro zahájení trestního stíhání konkrétních osob".

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (Jan ZachrtaRP (16.10.2025 11:17) reagovat
Elixír - Pokud má PČR důkazy považuje tedy to za prokázané na základě vyšetřování. Ale jak píšu tvému soudruhovi Zabanovanci, napiš svým soudruhům v Rusku, ať se přijedou obhájit. Oni rádi splní přání proruských kolaborantských sviní... B-)

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 11:14) reagovat
Jedině SOUD rozhoduje o vině a nevině. Tak prosím o link na pravomocný rozsudek, že čepiga a myškin jsou vinni, a potažmo to tvoje Rusko

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ZabanovanecRP (16.10.2025 11:13) reagovat
@Zachrta: To není o nějakém kroucení se. Slova "považuje za prokazané" jsou prostě synonymem k "My si myslíme, že...". Tak to je, Jeníku, tohle se můžeš snažit okecávat jak chceš, ake faktem zůstane, že kdyby pro to existoval jediný důkaz, viděl bys ho v médiích každý den tak třikrát. Jenže on žádný důkaz není, což přesně tvrdí závěrečná zpráva krajského zastupitelství, na kterou máš link.

Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' Obrázek 'Kalousek to pojmenoval' (ElixirRP (16.10.2025 11:12) reagovat
Zachrto, když policie považuje něco za prokázané, v právním státě to vůbec nic neznamená. Aspoň teda - nemělo by

Strana 1/3. 1 2 3 následující