Strana 1/2.
Odebírat
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Kalda) RP (19.11.2025 11:13)
|
reagovat
|
|
co se zas deje na slovenku a proc nas to ma zajimat? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 19:06)
|
reagovat
|
|
Aj vtedy boli oponenti označovaní za zaostalých a skostnatelých, aj vtedy sa argumentovalo pokrokom a novou dobou. Aj vtedy sa našli mladí, ktorí to s nadšením prijali a presadzovali a boli rovnako presvedčení o svojej pravde a o tom, že práve tam ich čaká žiarivá budúcnosť (z ktorej sa spamätávame už vyše 30 rokov). Proste si to museli vyskúšať, tak ako si to, zdá sa, budú musieť vyskúšať dnešní progresívni neomarxisti. Niekto si proste musí tú držku rozbiť sám, aby konečne uznal, že sa mýlil. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 19:05)
|
reagovat
|
|
cok: No, však to je jasné, že sa nezhodneme. Dokonca ani na tvojej nálepke normalizátora. Ty máš svoj názor a nikto ti nebráni vychovávať tak svoje deti. Nepotrebuješ, aby ťa suplovala škola. No a iní rodičia si zas neželajú, aby im škola zasahovala v tejto veci do ich výchovy. A to je tiež v poriadku. A k tvojej narážke o "prekladaní socializmom": príkladom zo zavádzania komunizmu ti ukazujem, že v dobe nie tak dávnej sa rovnako presadzoval komunizmus. S rovnakým krikom, ráznosťou a urážkami oponentov. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 18:11)
|
reagovat
|
|
@Petr: nie toto bolo vcera |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Peter .) RP (18.11.2025 18:10)
|
reagovat
|
|
To je Telemost z pred štyroch päťročníc z Milion Marijuana March čo bol na Gotwalďáku??? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 18:07)
|
reagovat
|
|
tak progres sme tu uz zastavili .... a ako spravy slovak prefackat zenu... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 18:05)
|
reagovat
|
|
@xwell to nie ja som vymyslel ... to fico na tlacovke povedal... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 17:48)
|
reagovat
|
jednoducho narazi. prepac, ale absolutne nesuhlasim s tvojii postojmi a rovnako aj s takym, ako tu fejkovy dochodca mr. preto mi odpust, ze uz nebudem reagovat na tvoje normalizacne prispevky liznute vierovyznanim prekladane socializmom my sa nemame sancu dohodnut a vzajomne si akceptovat svoje postoje |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 17:46)
|
reagovat
|
|
to je otazka, co je progresivne. rozhodne to pre teba a pre mna nie je to iste, aj ked aj ja sa sam povazuje. za konzervativca. ja totiz chcem, aby sa ucili, ze existuju aj homosi a lezby. pretoze dnes sa uz neschovavaju ako za sociku, su to nasi susedia, kolegovia, dokonca vo vyssich rocbikoch ich spoluziaci. niekde tu mam hranicu. rovnako nemam problem s tym, ze v slabikari bude mama otec, otec otec a mama mama. lebo su to zivotne situacie, na ktore decko velmi rychlo pri nejakom erazme ale uz aj u nas |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 17:39)
|
reagovat
|
cok: Ako som ti už písal, tieto reči sú tu stále znovu v každej generácii. Ešte aj pri zavádzaní komunizmu a tí starí statkárski dedovia nechceli prispôsobit novej dobe a muselo sa im pomáhať prevýchovou! Ale pokiaľ ide o výučbu v školách, tak môžeš byť pokojný, lebo progresívne zvrátenosti odmietajú v dostatočnej miere samotní rodičia. Nemusia ich suplovať dedkovia a babičky. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 17:24)
|
reagovat
|
raketak: História ukazuje, že mladí sa dokážu prikloniť na obidve strany. Tak ako aj starí. Pre príklady netreba ísť ďaleko (komunizmus, nacizmus, aby sme zostali v nedávnej dobe). Áno, to že spoločnosť rozvracia aj premiér aj opozícia sa nijako nevylučuje. Prekvapený? A napokon tam máš reakciu akože priamo na mňa: "@xwell: ked nieco kvaka ako kacica ... chodi ako kacica .... asi to bude kacica ... " To je veľmi múdry postreh, bolo by fajn vedieť, k čomu ho vzťahuješ. Vládne či opozičné kačky? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 17:23)
|
reagovat
|
chape a na ministerstve normalizaciu nezavadza, aj ked alkoholik Fico by to velmi rad |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 17:22)
|
reagovat
|
prepac ale dedko co zazil 50. roky nema co rozpravat, co sa jeho vnuk ma ucit alebo nema ucit v skole a onde. na to mal desko mysliet a vychovat si svoju dceru a syna. je ina doba, a sorac, dedkovia sa jej prisposobit nevedia. nemozete to vyhrat to bolo vcera jasne ukazane na namestiach. zmier sa s tym, ze paprdovia diktovali politiku v 80-90 a teraz je to na ich detoch, ako chcu vychovavat svoje deti. dochodcovia minimalne do tejto casti uz nemaju co kecat. nastastie, aj ten mlziaci Drucker toto |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 17:12)
|
reagovat
|
skoro kazdy den premier influencer siri na fb zlc .... ale opozicia rozvracia |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 17:10)
|
reagovat
|
|
@xwell: ked nieco kvaka ako kacica ... chodi ako kacica .... asi to bude kacica ... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 17:10)
|
reagovat
|
chvala bohu mladim na rozdiel od starsich na buducnosti zalezi a historia ukazuje, ze sa vedia priklonit na spravnu stranu |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 17:00)
|
reagovat
|
cok: "to je proste tak absurdná utópia chciet diktovat ľudom o 30+rokov mladším ako sa majú pozerat na svet, " Asi rovnaká, ako v opačnom smere, či nie? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 16:58)
|
reagovat
|
A tým nemyslím dôchodcov, ale ľudí, ktoým chýba do dôchodku ešte tých 5-10 rokov, čo spomínaš. Aspoň tak si to písal minule diskutérovi str(n)cpy - že by to nemali mladým kaziť a mali by nechať voliť ich. On pri tom nemal ešte ani 60, pracoval stále ako programátor, ale voliť by podľa teba už nemal. Lebo takí ako ty nám vo voľbách zaistia raj na zemi. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 16:57)
|
reagovat
|
cok: "a v tomto kontexte je úplne jedno, či už na dôchodku si, alebo máš doňho 5 či 10 rokov. ešte je tam jeden pohľad, ktorý som opomenul. snaha frustrovaných dôchodcov a skorodôvhodcov normalizovat mládež" Čosi takéto si tu už raz písal svojmu vzdialenému kolegovi (strcpy či strncpy, už neviem, ktorá z tých dvoch funkcií to bola ). Vieš kydanie mladých na starých je tu v každej generácii presne tak ako v opačnom smere. Ty to akurát privádzaš do dokonalosti tým, že ti vadí, že títo ľudia ešte volia! |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 16:39)
|
reagovat
|
|
raketak: "@xwell ak sa oposicny poslanci spravaju ako uplni tupcu.... tak
potom koalicia sa sprava ako ?" Tiež ako tupci. A čo to mení na tom, čo som
napísal? "Obrazok upozornuje na neschopnost ministra
vnutra prezriet si el. postu" Ja viem, na čo upozorňuje obrázok, tak ako aj
ty vieš, na čo som reagoval (vyjadrenie mika, ktoré som komentoval som
odcitoval v svojom prvom príspevku). To, čo píšeš, predsa moje vyjadrenie v
ničom nespochybňuje. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Vicas) (18.11.2025 15:46)
|
reagovat
|
|
is ok be white + mr44: Galakticky čuráci, kterejch tu je 2miliony. jsme v prdeli |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Dežobijec1) (18.11.2025 13:49)
|
reagovat
|
|
Jo, je to otravnej píčus. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(NN/A) (18.11.2025 12:54)
|
reagovat
|
mr44 - projel jsem tu pár tvojich komentů a můžu ti říct, že člověk s tak mizerným všeobecným přehledem a morálním kompasem kolaboranta bude těžko vydělávat 3x co normální zaměstnanec. Jsi typický dezolát a užitečný idiot co si to ani neuvědomuje. Troska co umí jen škodit a nedělájí problém volit soudem uznané zloděje. Tak hlavně, že jsi nikdy za celý život nemarodil, tragéde |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 11:50)
|
reagovat
|
nebudeme si tu porovnávat pipíkov. platí čo som povedal, a v tomto kontexte je úplne jedno, či už na dôchodku si, alebo máš doňho 5 či 10 rokov. ešte je tam jeden pohľad, ktorý som opomenul. snaha frustrovaných dôchodcov a skorodôvhodcov normalizovat mládež, nie len tú priamu svoju, ale o dve generácie a viac mladšie. to je proste tak absurdná utópia chciet diktovat ľudom o 30+rokov mladším ako sa majú pozerat na svet, až to bolí ked sa to vyslovuje nahlas. to je zároveň niečo, čo nemôžeš niako vyhrat |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(mr44) (18.11.2025 11:38)
|
reagovat
|
|
cok: mam daleko do dochodku, 3x vyssi plat ako ty. Nikdy som nemal ani cent od statu, dokonca ani cez covid som nemarodil, nikdy som nemarodil. Peniaze co zarobim nie su od statu ani neokradam ludi. Som zamestnany. A tak ako som sa mal za Dzurindu ci Fica, ziaden rozdiel. Len ze sme prisli o elektrarne a strategicke podniky a sebestacnost. Moderna doba, zapadna, je zivot na dlh.Nic nemat len niekomu zo zapadu platit. Ze mas auto? Povedz mi ked budes mat 60 co mas. Mal si 8 aut a 9 TV? A co mas? aspon deti? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(mr44) (18.11.2025 11:30)
|
reagovat
|
Nebudu mat za co zit? v roku 2018 sme mali nezamestnanost 4-5% Kazdy kto chce robit pracu si najde. Kolko mu zaplatia nie je vecou statu. Zvlastne je ze porodnost klesa, je menej slovakov cechov a treba dalsie fabriky. Ako to bolo v roku 2018? Ked bolo dost fabrik firiem pre vsetkych. AHA, cim viac ludi, imigrantov = pokojnejsi zivot a jedine co potrebuje clovek je POKOJ. .... Mat pracu, mam, mat na zivobytie-mam, mat auto-mam, mat zlate tehlicky-mam. Mat DETI a nebat sa ze ->. toto je DOLEZITE |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 11:29)
|
reagovat
|
|
tie dovody, ktore sem kde ktory smerak napise mozete uplne ignorovat, to su keci, ktore nemaju s raciom nic spolocne, ale pomahaju im zdovodnit si tu svoju sebeckost a udrzat si tvar |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 11:28)
|
reagovat
|
|
vy to nechapete. postoj @mr44 je v zasade racionalny. nic nema, neboji sa o majetok a cash. dostava uz len garantovany dochodok bez dane. netrapia ho odvody, poplatky a dph len trosku. zvysene ceny za sluzby, kruzky vnucat atd. takze je jasne, ze voli toho, kto mu hodi kosticku 300€ raz rocne za nic, lebo rok ma 12 mesiacov a ten teinasty dochodok nikdy do systemu neodviedol. a to je cele, je to takto jednoduche. voli osobny prospech pred vseobecnym blahom. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 11:20)
|
reagovat
|
|
sice nubudu za co zit.... ale aspon nebudu ani tolerantne .... si vyhral |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(mr44) (18.11.2025 11:16)
|
reagovat
|
smajl: ja sa mozem branit ci sa dam oklamat alebo okradnut, ale mojim detom tlacit kraviny do hlavy to je moja cervena ciara. Ok, ako povies, a neurazam ta. Mas na to iny nazor. Toto je moj nazor. Volil som aj Dzurindu a okradal nas, aj Matovica som volil a okradal nas. .... teda ci niekto kradne viac alebo menej uz pre mna nie je priorita ale moje deti. .... a ano, mas pravdu STAT bude bohatsi KED ZAROBI NA INOM STATE = ked nemci a francuzi budu kupovat od nas a oni budu platit nam (to asi nie, ci?) |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(smajl2) RP (18.11.2025 11:02)
|
reagovat
|
|
@mr44 ty si riadny kokot... Vzdy lepsie volit klamara a zlodeja? Sa nedivim ze tento narod ide tak rychlo do sraciek s tupcami jak ty.... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(mr44) (18.11.2025 10:56)
|
reagovat
|
|
Vzdy lepsie volit klamara a zlodeja ako debila a blazna. Razdej budem davat pozor aby ma neokradli ako ked budu hovorit mojmu synovi ze clovek ma 1 az 3 ruky (ano su tak pripady, ci uz anomalia alebo strata) ale toto nechcem. Alebo ze su 4 pohlavia, ale chodte do kelu. Alebo ze je normalne ked si najde chalana - HOOOP ruky prec, taketo mu hovorit nebude nikto a koniec vnucatam. Ked sa stane tak sa stane. Ale hovorit mu ze je to ok, to to teda nie. .... To uz radsej nech ma okradnu, ak sa im dam. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 9:30)
|
reagovat
|
A i kdyby Babis p jmenovani zmenil zakon - at se ten piratsky skret posere ve snemovne - cesi jsou fakt idioti, voli si 2 nejhorsi vrianaty - ale Babis neco rika a jeste nic nepredvedl, pokud by zruiisl ESG a gren deal pro CR , odchod z lipske burzy atd., tak mu fandim ale obavam, se, ze to neudela, sliboval zrusit nakup F35 a co ? rekl ze nic nezrusi ... a takhle skurvene bude lhat dale ... presto je lepsi nez sklurveny Fiala |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 9:27)
|
reagovat
|
Je jedno kdo ma rad a nema Babise, bavime se KURVA o zakone - a ten zakon jasne hovori o funkcich ne o drzeni akcii - spise by bylo lepsi, kdyby jeho firmy nesmy jit do statnich zakazek, nebo by se musel vylouycit o rozhodovani ve vecech, kde by se jeho firma ucastnila statni zakazky - btw. a co Leinova ? jeji manzel je zbrojar ze ? a silene zbohatl na valce, kterou ona masivne podporuje a jeste po vsech z EU chce, aby jejimu manzelovi davali prachy a on to pak za prachy EU doda na UA |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 9:25)
|
reagovat
|
Jestli je nekdo ve stretu zajmu, tak =bracha Jurecky, kdy mu Jurecka dohazuje dotace navic - Babis dle rozhjodnuti soudu EU uz na zadne extra dotace nema narok, jen na ty NAROKOVE o ktere jej nemuzou pripravit - coz je OK, problem Babise je spise jeho vydiratelnost pres firmy co ma v EU - coz se i stalo,. ze chtel neco delat a kurva Merkelova mu rekla, ze mu znici firmy na hnojiva v D - ted uz je to jedno, energie jsou tak drahe, ze se vse dovazi z Ruska, kde je plyn levny |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 9:23)
|
reagovat
|
Ta prdel, ze babis je hend 2 nejhorsi volba po skurevne 5kolce - ale tak uvidime, zda se uz poucil, ale pochybuji - pamatuji na Covid kdy se vlada srala do lidi, ale 5kolka byla jeste horsi - to jsou ti cesi - mnohem lepsi by bylo9, kdyby volby vyhrali Motoristi, SPD nebo Stacilo ... presto je mi uprdele co Babis vlastni, stejne to ukradl ale nadnarodni firmy by to rokradly stejne a jeste by nedanili v CR - takze je mi to uprdele - a ano drzeni akcii nenio stret zajmu dle CR zakona |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (18.11.2025 7:47)
|
reagovat
|
|
Díky (seznam je dlouhý) za zopakování všech těch sraček a vytáček burešových fanoušků. Držení méně než 25 procent akcií není střet zájmů, více už ano. bureš aktuálně zákon o střetu zájmů neporušuje, ale jen díky tomu, že není člen vlády. Pavel nedělá nic jiného, že trvá na zachování zákonného stavu, a má to podložené i nálezem Ústavního soudu. Bez ohledu na pindy bureše a jeho fans, je Pavlovou pravomocí jmenovat předsedu vlády, a v tomhle smyslu potřebuješ bureš Pavla, ne naopak, tak by ho neměl srát. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 7:35)
|
reagovat
|
|
btw. nepolarizatir blaha posiela odkaz k 17. nov z ruska ... tak nech zije ... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(cok) RP (18.11.2025 7:22)
|
reagovat
|
suhlasim s raketakom. aktualna koalicia su naozaj jednoduchi ludia (hlupi) co absolutne nevedia co robia a Fico ich trpi, lebo inak by jeho vlada uz neexistovala. trpi tam tupcov a my s nim tiez. za tie roky taku hanbu nespravil ani Danko, ani Slota, ani Cuper ani Malikova dnes a tato vlada je zatial uplne najhorsia, aku sme mali, a to pocitame aj toho idiota Matovica |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(raketak) (18.11.2025 6:33)
|
reagovat
|
|
@xwell ak sa oposicny poslanci spravaju ako uplni tupcu.... tak potom koalicia sa sprava ako ?....obrazok upozornuje na neschopnost ministra vnutra prezriet si el. postu od staru, lebo sa chcel sudit ....akp asi taky clovek vedie rezort ??? ved Danko tam je jednokoy kral... sa uvedom fakt ... |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Špunt) (18.11.2025 5:22)
|
reagovat
|
|
Nachapu, co se zlovakum na yeyh dyktatorovi a mylačkovy ruzzkich teroryztú nelybý? Fšag jym slýbyl levný ýdlo a energyé, tag cobi yežťe hťely? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 4:01)
|
reagovat
|
|
Nejde pritom o nijaké zložité úvahy, človek nemusí mať vyštudovanú
sociológiu ani politológiu, stači zdravý úsudok a príklady zo zahraničia,
aby sa dal vývoj u nás odhadnúť. Takže tí "dementi,
debili a nevzdelaní primitívi" nie sú voliči, ale predstavitelia opozičných
strán, ktorí namiesto rozumnej politiky dávajú prednosť presadzovaniu
šialeností a ďalšej polarizácii spoločnosti. Nedopadlo to dobre v zahraniči,
nedopadne to dobre ani u nás. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 3:59)
|
reagovat
|
|
Proste dokiaľ nebude na Slovensku opozícia, ktorá bude aspoň príčetná (keď
už nedokáže byť rozumná), tak to dobre dopadnúť nemôže. Nemá ako. A nič na
tom nezmení ani prípadné víťazstvo PS, tak ako nič nezmenilo víťazstvo
Matoviča (pričom PS nemá nijakú šancu na taký úspech aký mal Matovič). Po
jednom období (možno nedokončenom) sa buď vráti Fico alebo ho nahradí
Republika či niekto ešte radikálnejší. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(xwell) (18.11.2025 3:57)
|
reagovat
|
|
miko: "ono to fakt vypada, jako kdyby vetsina naroda (jak sk, tak
cz, ale i hu) byla dementi, blbe, debilni a hlavne nevzdelana primitivni"
A už to tu máme zasa. Opäť nie sú na vine opozičné strany, ktorých
predstavitelia sa správajú ako úplní tupci, ale voliči. Pripomeniem, že
Fica voliči rázne odmietli a nebolo to tak dávno (predposledné voľby).
Dostali sme Matoviča a zvyšok asi nepotrebuje komentár. Teraz je
najsilnejšou opozičnou stranou PS, kde to dopadne rovnako (alebo horšie).
|
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(egal) (18.11.2025 2:56)
|
reagovat
|
|
:.@ Mohol by menovať Kupku, alebo hejtmana Kubu? Načo potom divadlo s voľbami? |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(egal) (18.11.2025 2:50)
|
reagovat
|
|
:.@ Prezident menuje predsedu vlády. Obvykle šéfa víťaznej strany. Až potom hrozí možný stret záujmov. XY, ktorý ešte nie je premier, nie je v strete záujmov.
|
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 2:13)
|
reagovat
|
|
A dame si Kryla - https://www.youtube.com/watch?v=W8W2pwbuEAA |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 1:34)
|
reagovat
|
Bytla by ale sranda, pokud by poslanci uzili zakon a spolupraci s cizi moci a celou vladu by nechali zavrit za kazde vycestovani do zahranici - to by byla sranda, Rakusan by neco podespal, parlamentr by to neschvalil a hned by to vypovedeli - a dali zalobu a tez muzosu delat zakony a maji vestinu - takze se da dela kupa pycovin a ukazat, ze cesi jsou uplni kretneni a nepatri mezi civilizovane narody |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 1:32)
|
reagovat
|
Pro me za me, si v CR muzete vladnou v demisi 4 roky, aspon vam klesna rating, zastavi se investice, obsluiha dluhu vas bude stat 3x tolik co ted a nemuse ani na zdravotnictvi - konec koncu, vlada co by nedelala nic by mohal CR asi uz jen zlepsit - bohuzel 5kolka porad muze chodit po svete a bez mandatau si podepsiovat co chce |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 1:29)
|
reagovat
|
I Zeman chapal, ze v demokracii jemnuje viteze coileb, oslovil tedy ANO, Babis rekl, ze to nebreew, ze 5kolka ma vetrsinu - oslovil tedy Falenkova a pak jen daval radzy, ze Lipanek je debil a neni dobre, jej jmenovat, ze se neumi chovat, ze nema zkusenosti a ze je slabe mysly - Fialenjkov na nem trval, tak jej s vyhradami jmenoval - kompetencni zaloba v tom nehrala roli, Zeman nebyl debil Pavek debyl je, ma podprumerne IQ a soud jej muze nutit jednat, pokud by ignroval rozsudek soudu, tak bych se smal. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 1:26)
|
reagovat
|
A ted si p[redsatvte, ze by parlament poztasvitl platy vsoje, soudcu, presidnetovi, urednikum, poplicistum, hasicum - proste vsem - to by jste videli, jak rychle by soudy rozkodly, do mesice by bylo tolik rozsudku i posudku na to, ze Pavek je nesvepravny |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (18.11.2025 1:25)
|
reagovat
|
Bures nic nepotrebuje Bures nic neporuzje, nebot jen drzi akcie a o tyech zakon ne,luvi, Bures hned pote zakon zrusi nebo novelizuje Anoo president jmenuje koiho chce, treba i me, ale ten nekdo musi ziskat duveru v parlamentu - kdo nema vetsinu duveru neziska - mame vladu v demisi, parlament muze zakazat jednat soucasne vlade v zharnici, muze dat navrh zakona, ze oseka rozpcoet hradu, osatne plukovnici a vubec delat hezke opatreni,. treba ze do doby nez stanovi rozpocet, pozastvauji se platy |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (18.11.2025 1:19)
|
reagovat
|
|
A mimochodem, Pavel nemá problém jmenovat bureše, když nebude ve střetu zájmů. Stejně tak nemá problém jmenovat jiného zástupce ANO dle jejich výběru, který nebude ve střetu zájmů. Je to bureš, který lpí na pozici premiéra ve střetu zájmů, je to bureš, který kolem toho dělá ofuky, jsou to jeho fanoušci (shodná množina s místníi rusáky), kteří tu brečí, že bureš ještě není premiér, je to ANO, které odmítá dát jiné jméno. Kdyby bureš dal přednost republice před svým egem, tak už dezoláti svoji vládu mají. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (18.11.2025 1:15)
|
reagovat
|
|
Prezident jmenuje předsedu vlády. Tečka. Cokoliv navíc, co jsi vyjmenoval, jsou věci navíc, které v Ústavě nejsou. Je na prezidentovi, na základě čeho vybere předsedu vlády, jestli uspořádá pěveckou soutěž, maratonský běh, nebo vylosuje náhodně z obyvatel Předlic. V tomhle případě si dal podmínku nebýt ve střetu zájmů. Je to bureš, který od prezidenta něco potřebuje, ne naopak. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(egal) (18.11.2025 1:07)
|
reagovat
|
|
Prezident menuje predsedom vlády šéfa/zástupcu víťaznej strany. Programové prehlásenie predkladá designovaný premiér parlamentu a nie skúšobnej komisii na Hrade. / Toto isté, čo plánuje pražský Hrad, sa stalo na Slov. s tragickým výsledkom.
Čaputová udžiavala umelo pri živote Hegerovu a Ódorovu vládu. Bez podpory parlamentu. To priviedlo znovu na scénu Fica. Prekombinované šachy. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (18.11.2025 0:34)
|
reagovat
|
|
Tehdy jsem to vnímal, že na to má zeman právo. Nesouhlasil jsem, ale respektoval jsem, že má právo. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(egal) (17.11.2025 23:55)
|
reagovat
|
|
:.@ Hm a čo na to parlament? Úradnícka Rusnokova vláda, kt. menoval zlý Jašter bola bad, rovnaká Pavlova by bola ok. Aké chvilkařsko-demokratické. |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(Is OK Be White) (17.11.2025 23:49)
|
reagovat
|
https://www.youtube.com/watch?v=vOsrcuFQZl4 - predtim to delal SSM dnes Soros jundgen - 17 listopad a pan, co ridil studenty |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (17.11.2025 23:44)
|
reagovat
|
|
V tomhle směru to extrémně podělala dosavadní vláda tím, že nezakročila rázně proti dezinformacím v českém informačním prostoru, a že se nepodařilo bureše včas zavřít za jeho podvody. (No a taky to podělala na milion dalších způsobů, byla to v mnohých ohledech dost neschopná vláda, nejslabší článek byl její předseda.) |
|
|
Obrázek 'bez zvazania autobusmi'
(:.) (17.11.2025 23:41)
|
reagovat
|
|
Byl v konfliktu zájmů a zákon k tomu byl dost slabý. Evropské unii burešovo řešení-neřešení nestačilo a byl z toho dost průser, ČR to stálo peníze, proto se zákon měnil. Ani tentokrát případná úprava zákona nebude řešení. Tady je otázka, zda cítí bureš (a jeho voliči) alespoň elementární odpovědnost ke státu a zákonům, nebo jenom chtějí se vším vyjebat (hlavě s voliči) a státní rozpočet podojit, co se dá. Teda... ona to není otázka, protože zkušenosti s burešem ve vládě už bohužel máme. |
|
Strana 1/2.