Nalezeno 69 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Omeprazol.) (22.8.2021 6:22) reagovat
Pak přijde mesiáš Bubiš a ten to tady dá všechno dopořádku.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (bla) (14.2.2011 16:58) reagovat
http://docs.google.com/demo/edit?id=scACz0LBUzAe1YcPzc10UVv1z&hl=en&dt=document#document

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (22.1.2011 23:33) reagovat
Mě zajímají názory ostatních lidí. A vzhledem k tomu jaká diskuze se tu rozpoutala, nejsem sám. Od toho tu komentáře jsou. Jestli chceš, znát názor ostatních, nech si je zapnuté. Jestli ne, není nic lehčího, než si je vypnout. Nicméně bych se ohradil proti Tvé nenávisti k diskuzi a výměně názorů. Neexistuje čůráka kreténštějšího, než ignoranta, co akorát pasivně přijímá informace a ještě se tím cítí být nadřazen. Prosím, nerozmnožuj se.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (hovna) (22.1.2011 17:42) reagovat
curaci kretensky k cemu ste, bezte se vysrat a vyblejt jinam vase nazory nikoho nezajimaj

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (cigi) (20.1.2011 14:26) reagovat
jste vsichni curaci

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Lex) (20.1.2011 8:58) reagovat
Když vidím jak cvičí např. s mladými doktory. Přínos této profese je nediskutovatelný. U polititika mnohdý bývá jedniná potřebná dovednost tahle. http://cs.wikipedia.org/wiki/Logick%C3%BD_klam (vyjímky potvrzují pravidlo)

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Lex) (20.1.2011 8:58) reagovat
Já myslím, že spoustu lidí napadlo, že to může být úplně jinak. Co když peněz je dostatek, jen se znich má dobře úplně někdo jiný. Na zdravotnictví je to vidět především. (mluvím o doktorech v nemocnicích) chtějí peníze ze systému, kde jsou provize různých kamarádíčků, a pojišťoven, farmaceutických spol. a ti si na ně nedají sáhnout. Samotného by mě to štvalo.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (mrkev) (20.1.2011 4:00) reagovat
Přezaměstnanost vedla k tomu, že si lidi chodili do práce pokecat (ne všude, ale byla taková místa) a často ani zásadní porušení pracovní kázně nevedlo k propuštění.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (mrkev) (20.1.2011 3:59) reagovat
zajímavé, kolik se na roumenovi najde přeborníků na ekonomiku... Každopádně centrálně plánovaná ekonomika nefunguje, sovětský svaz by ekonomicky nevydržel dalších deset let, jednoduše by se ekonomicky zhroutil. A i tak se poslední roky držel hlavně díky vývozu výrobků, které tady vůbec nebyly k sehnání, protože byly určeny pouze na vývoz.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (20.1.2011 1:44) reagovat
A, když už jsme u školství, byla to IMHO jediná rozumná investice státu. Fuck opencard. Ty prachy se už nikdy nevrátí. Ale výdaje na vzdělání člověka jsou minimální v porovnání s tím, nakolik jim pak zaplatí na daních z vyššího platu a nakolik se ušetří na snížené kriminalitě, nezaměstnanosti, nehodovosti a obecné tuposti. Upřímně, přestat lidi nutit používat mozek je pro mě ta největší chyba co stát udělal.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (20.1.2011 1:40) reagovat
@Ballius Nevyplatí a proto tvrdím, že Čechám chybí inteligantní levice, která by dokázala skutečně hájit zájmy nižších vrstev. K tomu je bohužel nutné bezplatné, nebo alespoň dotované školství, aby nižší vrstvy chápaly význam funkční ekonomiky. Jinak dostane hlas každej co bude hlásat "bohatým brát chudým dávat" a jako bonus tím že poškodí ekonomiku zvýší nespokojenost a tím i počet a odhodlání voličů.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (20.1.2011 1:34) reagovat
@ffz Všechny nordické státy mají silný welfare systém. Ale protože je tam zima a kdo jen tak sedí na prdeli umrzne, tak jsou asi zvyklí pracovat. Svobodná matka si tam může žít nezaměstnaná v úrovni naší střední třídy. Ale co vim, poslední dobou tam máj průser že se jim tam kýblujou muslimové, co jsou zvyklí moc se nenadřít a rádi se perou.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (20.1.2011 1:27) reagovat
@SirIndy Ano, to je v zásadě princip sociálního státu. A teď počítejme. Nejvyšší získatelná částka žívotního minima je něco kolem 3000na jednotlivce. Kdyby tuhle částku pobíral každý občan čech, utopí se v tom za rok 30mld. korun. Což je vzhledem k 1000mld výdajů ročně docela lol. Jestli Tě trápí že se Tvoje prachy rozkrádaj, koukej se o něco vejš. Přeci jen, jak se říká, ryba hnije od hlavy.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (BalliusRP (20.1.2011 1:20) reagovat
Ale pro me statem organizovana solidarita neni solidarita ale forma organizovanyho vydirani:-D Myslim ze prace by byla i dnes ale vzhledem k tomu ze znacnou cast toho co vydelas predas statu ve forme ruznych dani (rok 09 den danove svobody 13.6.) tak se hromada byznisu proste nevyplati.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (20.1.2011 1:08) reagovat
@Ballius Vždyť o tom mluvím. Ale ve chvíli kdy by nebylo možné se dohodnout (nulová solidarita), zbejvá akorát kalach. A Amerika je dost spešl případ. Měla ohromnej kapitál a ohromnou investici do infrastukturuy. Jednou z věcí co definovala americkou kulturu bylo, že po celou dobu její historie až po sedmdesátý léta, nepracoval akorát ten kdo nechtěl pracovat, protože práce prostě byla.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (BalliusRP (20.1.2011 0:19) reagovat
A specialne pro Anonyma clanek o tom, ze ve skutecnosti si uplne nevyplati vzit zbran a nekoho zastrelit ale spis se s nim dohodnout (rikam to trochu v nadsazce), popisuje Ameriku v nejdivocejsi fazi vyvoje (divoky zapad) [odkaz]

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (BalliusRP (20.1.2011 0:19) reagovat
Jenze v tom je velkej problem ze pak z jedny vybrany koruny se hromada "ztrati" než se vubec dostane k nekomu kdo ji potrebuje (jak vyber tak prerozdeleni potrebuji lidi co to bodou delat atd.) Zajimavym faktem je ze cim svobodnejsi / kapitalistictejsi spolecnost byla tak tim vetsi podil na produkci spolecnosti meli pracujici. Tady je studie ktera se tim zaobira pro Britanii: [odkaz]

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (SirIndyRP (19.1.2011 23:55) reagovat
Anonym: Hele ja dodnes ani nevedel ze to co sem vymyslel uz existuje pod nakym nazvem... To co rikas je hlavni problem, nad tim by se muselo hloubeji zamyslet co s tim, nejspise kompromis minimalni solidarity, tedy nezamestnani by dostavali naproste zivotni minimum. To by pro diky tomuto systemu extremne profitujici spolecnost nemela byt zadna vyrazna zatez.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (ffz) (19.1.2011 23:37) reagovat
Nechci vam kazit radost, ale m.j. diky volnemu trhu se z USA stala pomerne rychle a na dlouhou dobu jedinna svetova supervelmoc. Bohuzel s blahobytem lidi hloupnou a staci se to tam doleva. Silne socialni stat je shit, kterej se rozpadne jako domecek z karet driv, nebo pozdejc. Svedsko apod. - socialni staty? Islamske staty -> protoze byly socialni. Got it?

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 23:11) reagovat
SirIndy, neznámým lidem pomáháš pro to, aby jednoho dne nezjistili, že lepší než umřít hlady je sehnat si zbraň, tebe zabít a tvojí rodinu zotročit. Jako příklad bych třeba uvedl celou afriku. Ukaž mi Ty příklad funkční nezávislé libertariánské společnosti.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 23:03) reagovat
Spíš nechápou, že kdysi na začátku takhle lidská společnost fungovala. Ale z neznámých důvodů začaly prosperovat společnosti s velkou mírou sociální solidarity. Zvláštní, norsko, švédsko a švýcarsko jsou vlastně špatné země kde národ akorát trpí pod welfare. Zato jižní afrika, Brazílie, řecko(které shodila pravicová vláda, vy lolci) tam se jim panečku žije blaze v té konkurenci.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 22:29) reagovat
Proč by vlastně lidé měli spolu vůbec žít, že... Každého umístit do zvláštní kóje, nejlépe tak, aby vydělával peníze (bůhví jak a bůhví proč), kdo umře, tak si musí po sobě uklidit atd. Civilizace vlastně nemusí vůbec existovat. Přesně takhle vnímám představy některých jedinců.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (SirIndyRP (19.1.2011 21:28) reagovat
Bleh: No tak jim pomuzou pratele, rodina, proc by jim mel pomahat nekdo kdo je vubec nezna? Nebo budou mit zaplacene u soukrome pojistovny pojisteni pro takoveto pripady!

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (BalliusRP (19.1.2011 21:18) reagovat
Sirlindy: Tesat do kamene a davat to na kazdou krizovatku!!!! Jenze toho se my asi nikdy nedozijem.... Libertarianstvi v ryzi podobe. doporucuji mises.cz

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Bleh) (19.1.2011 21:16) reagovat
Sirlndy, když se ti, nebo tvým vašim rodičům stane nehoda že se třeba nebudou moct sami ani najíst, měli by vás ostatní nechat chcípnout jako krysy? Nevím o tom, že by se v nějaké kapitalistické zemi úplně zrušila sociální podpora, důchody atp. Naopak takové věci se dějí leda v zemích třetího světa. Spousta lidí tady má názory jako hyenističní diktátoři v africe.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (SirIndyRP (19.1.2011 20:56) reagovat
Solidarita je proti prirode, zrusit davky, zrusit duchody, vsechny prispevky, snizit dane na minimum pouze na placeni policie, soudu, hasicu, zachranky. Chces mit duchod? Tak si celej zivot spor. Si blbej a vsechno prochlastas? Tak budes muset makat az do smrti. Nemakas vubec? Nediv se si chcipnul hlady...

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Helmuth) (19.1.2011 20:37) reagovat
Kdyby se nekradlo, tak není žáden dluh.A jenom negramotná opice může svádět dluh na sociálky.Dlouhodobě nezaměstnaní jsou zátěží rozpočtu necelou miliardu/rok. Kdežto korupce a čedá ekonomika podle neoptimistějších odhadů 150miliard, Ale to by nám nesměl dělat prezidenta souduh Klaus, který stál u zrodu toho bordelu, co tu máme. Skvělě pokračujem v trendu nastoleném komoušema, jenom tomu dneska říkáme "kapitalismus".A nežerte tolik propagandu a podívejte se kolem sebe

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 20:14) reagovat
...koukám, že internetová diskuze nerozhodne kdo má pravdu, ale kdo zbyde..:P

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 19:21) reagovat
Fór je v tom, že s příchodem robotů spousta těch manažerů přijde o práci také. ;)

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 19:16) reagovat
A můžeš je buď s příchodem robotů zkusit zlikvidovat a nebo jim můžeš dát kus svého jmění, které pro ně znamená mnohem víc než pro Tebe. Ano, je to forma výpalného, ale je alespoň stabilní a regulovaná.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 19:16) reagovat
...: Zedník je v dnešní době OSVČ, nebo Ukrajinec. Nicméně mě zaráží, že ti vadí, že se z tvých peněz podporují lidé, kteří dělali užitečnou práci, aby mohli přežít a případně ji dělat zase (ano, shodneme se ohledně jedné určité skupiny obyvatel, která nedělá nic). Takže ještě jednou: více peněz se rozkrade do kapes "vysokopříjmových občanů", než rozdá lidem. Úspora na lidech = násobky se rozkradou a řve se, že na lidech se muší šetřit ještě víc.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 19:15) reagovat
@... mašli... a nebo spíš molotov. Ti lidé existují a jakožto živí tvorové udělají vše pro to aby přežili a s ním i jejich rod. I kdyby měli celej systém zbořit a vrátit se do ranného středověku.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 19:13) reagovat
@... Myslíš že se pak nebudou starat pracující o Tebe? Nezapomeň, že každý těžce pracující už z toho že má fyzičku k těžké práci má na to, aby Tě zahubil a všechno Ti sebral. A těhle lidí je víc než vašich. Nicméně drtivá většina z nich si stále raději vybírá sociální jistotu wellfare státu. Bez něj... víš že ne docela dávno mělo doprovázení slečny i jiný důvod než jakousi společenskou povinnost?

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 19:11) reagovat
Li: Jenze problem je vtom, ze idiotu, jako ses ty, bude vzdycky hodne. Ale lidi, kteri je mohou vest, bude malo. Kdybych Te posadil do kresla jako CEO nejake spolecnosti, tak za pul roku skonci. Chapu, ze Te sere, ze ve spolecnosti ma clovek Tveho razeni skoro nulovou hodnotu. Bodejt by ne, jsi velmi jednoduse nahraditelny a tohle se jeste zhorsi v momente, kdy zacnou manualni praci vykonovat roboti. To si budes moci jit hodit masli.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 19:06) reagovat
Fejk: Posledni vec a fakt uz konec :) Platim mesicne statu pres 13 000 na socialnim a zdravotnim pojisteni a beru z nej naproste minimum. Kolik zaplati zednik a kolik z nej vysosa, kdyz ho vyhodi a je pul roku/rok na podpore, na ruzne pridavky, atd? To je to, co me sere. Ze cpu prachy do lidi, kteri mi za to jeste nadavaji. Zrusit to, zrusit to, zrusit to! At se stara kazdy sam o sebe. Na solidaritu zvysoka seru!

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 19:03) reagovat
@... Samozřejmě, kdyby byl stát plnej vyšší střední třídy, nebylo by to potřeba. Ale co s lidma co se zadlužujou, aby měli přes zimu kde bydlet? Nebo aby mohli pokračovat ve svém rodu? Myslíš že uznají, že jsou z hlediska ekonomicky minimalizovaného státu méněcenní a nezaslouží si potomstvo? Kor když jich je většina a dřou se od nevidim do nevidim? Hlas levici je od těhle lidí ještě tou mírumilovnou alternativou.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 19:02) reagovat
...: Ano, byla umělá (pře)zaměstnanost, ale byla i poptávka. Je to k nevíře, ale ona ta centrální ekonomika fungovala. Sice byla málo pružná (nereagovala rychle na problémy typu nedostatek toaletního papíru), ale fungovala. Uvědom si, že dneska tě ve škole taky učí podle nějaké ideologie (kapitalismus) a všechno ostatní je apriori nefunkční. Ano, nefungují na to kapitalistické poučky a měřítka, ale důležitý je, že to fungovalo na lidi a lidi si to pamatují.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Li) (19.1.2011 18:59) reagovat
... kdyby tady nebyl manuálně pracující člověk, tak zkurvenci jako jsi ty, podnikatelé atp. nemají co žrát. Ty debile, bez těch co manuálně vyrobí křeslo na kterém si válíš koule, udělají ti žrádlo co žereš a postaví ti barák kde hniješ, tak ty debilní neschopné hovado neuděláš nic. Ty do systému odvádíš víc peněž proto, protože je neoprávněně bereš. Parazituješ na těch, kteří tu práci odvedou.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 18:58) reagovat
...: Obávám se, že manuálně pracující bere od státu velmi málo (rád bych věděl, co vůbec, protože jemu stát nic nedá). Daleko více si od něj bere "vysokopříjmový občan" prostřednictvím zmanipulovaných zakázek a výběrových řízení.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:57) reagovat
To, ze jste meli vsichni praci bylo predevsim diky umele zamestnanosti.. Tve, ja koncim.. Lidi jsou fakt zabedneny.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:57) reagovat
Prosperujicich fabrik? Jak muze prosperovat fabirka v Centralne planovane ekonomice? Ja myslel, ze prosperita se buduje na zaklade poptavky - nabidky a ne toho, ze si nekdo sedne a rekne: pristi rok vyrobime 10000 kusu aut a vic ani tuk.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 18:54) reagovat
...: Velká řada prosperujících fabrik a stát v prdeli? :D Přebytek tuším 30 miliard korun. Ano, v lecčems jsme byli v prdeli, např. tím že jsme spoustu věcí vyváželi pod cenou (např. uran do Ruska nebo obilí do Ukrajiny), s tím souhlasím, ale nebyl to problém komunismu jako takového a i s tímhle handicapem jsme měli všichni práci, peníze a co do huby (i když zlepšovat by se bylo dalo mnoho).

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:53) reagovat
Li: Hovna meles Ty. Nejvic penez do systemu prinasi stredni trida a ne ta manualne pracujici. Ty jakozto manualne pracujici clovek za par supu odvadis do systemu daleko mene, nez z nej beres. A kdyby tady nebyl ten podnikatel, co Ti da praci, tak akorat sedis a cumis pod mostem. Takze, prosim Te, drz kmin.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:51) reagovat
Fejk: Ja si myslim, ze an to nemame. Jeslize je prumerna rychlost zadluzovani 4,8k za vterinu a produkce HDP je 3,9k, tak jsme v minusu. Ale jinak souhlasim s tim, co pises. Jenze to je o charakteru lidi - a to, ze cesi jsou narod zkorumpovanych zlodejicku, vychcanku a lharu, tak to vi cela Evropa. Nicmene, to nic nemeni natom, ze odmitam welfare stat jako dlouhodobe udrzitelny system.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Li) (19.1.2011 18:51) reagovat
Takové hovna že chce někdo platit u doktorů a školné, že nechce zadlužovat stát a silné řeči o "sockách" vede jenom člověk, který nikdy v životě nedělal težkou nebo nepříjemnou práci za par hadrů. To jsou takoví ti zmrdi, co sedí někde v kanclu na prdeli a berou těžké prachy za to, co odedřou jejich podřízení.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:48) reagovat
Li: To si delas prdel? :D:D:D:D Kdyby tady nebylo tech Tvych 40 let bez dluhu, tak jsme dneska na urovni skandinavskych statu, nebo schweizu, ci minimalne Belgie. Pred padem prvni republiky jsme byli 7 nejvyspelejsi zeme sveta! Po skonceni komunismu jsme byli uplne v prdeli.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (FEJK) (19.1.2011 18:46) reagovat
"Když na to nemám, tak si neberu půjčku." Ale my na to máme, jen se to někde rozkrádá. Sociální stát nemá takové výdaje, jako ten zbytek. Hlásat, že se sníží dávky tady a tam, celkově se na tom ušetří jednotky miliard, aby se potom někde na zakázkách, arbitrážích a na sčítáních lidu násobky těchto úspor prohýřily... A v tom si levice a pravice nemají co vyčítat; o transparentní a zodpovědné hospodaření nejde ani jedněm z nich, mají jen plnou hubu populistimu.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:44) reagovat
A proc bych mel byt uspesny podnikatel? Uplne staci byt prislusnikem lehce vyssi stredni tridy, aby Te tohle sralo. Socialni system ano, ale ne na ukor zadluzovani, dyt to je proti zdravemu rozumu. Taky sve rodine poridis dvoumetrovou plazmu na dluh, nebo se budou muset spokojit s tim, ze to bude normalni tv a Tva family bude bez dluhu?

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Li) (19.1.2011 18:42) reagovat
Pokud vím tak tady po 89 žádná levicová vláda nebyla. Vždycky nějaký středový mišmaš. Levicová vláda tady byla předtím a žádný dluh nebyl.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:38) reagovat
Jsem pro skolne, jsem pro poplatky u doktora. Jsem pro komplexni minimalisticky pristup statu a pro odpovednou politiku! Kdyz na to nemam, tak si neberu pujcku. A jinak k tomu dluhu. Za cca 7 let pravicove vlady se dluh navysil o cca 390 miliard, zatimco za vlad levicovych za cca 8 let o 605 miliard. Rozdil neni ultravelky, ale vypovidajici hodnotu to ma.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (lama) (19.1.2011 18:33) reagovat
hm, podle těch výkřiků tady by šlo usoudit, že na roumena chodí asi jenom samí úspěšní podnikatelé, kteří nepotřebují sociální systém, nebo samí schizofrenici, co sociální systém využívaj a kteří na půl huby vyřvávaj "nechcem tlusťochy s bradavicema" a na půl "nechcem platit školný/poplatky u doktora."

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 18:27) reagovat
Jakou propagandou? Tohle je podle Tebe propaganda? http://www.verejnydluh.cz/ Ja nemuzu spat predevsim z posraneho socialniho statu. Zene to celou Evropu do hoven.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (VincenzoRP (19.1.2011 18:12) reagovat
To isté platilo u nás o Ficovi, kým bol ešte pri koryte...

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (xaoRP (19.1.2011 18:10) reagovat
to jste tak vypatlani propagandou ze i pul roku po odchodu Paroubka jeste porad bez nej nemuzete spat? Pokud jsem si vsiml tak na obrazku jsou jen a pouze pry-pravicovi politici, nikoliv Jirka

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 17:54) reagovat
Ad1: Kdybych teda sel ke korenum, tak problem je samozrejme v obcanech, kteri dovoli, aby se toto delo a jeste souhlasne pokyvuji hlavou, kdyz jim Jyrka haze penize. Jsem zvedav, kolik za kazdou hozenou stovku navic babce, nebo cikanovi, jednou zaplatime.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (...) (19.1.2011 17:51) reagovat
Problem je imho ve welfare statu, ne v levici... Levice jen obratne vyuziva populisticke politiky ucpavani tlam pucenyma penezma, ke ktere ji system welfare statu primo vyzyva.

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Rajago) (19.1.2011 16:58) reagovat
aaa - fail

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (aaa) (19.1.2011 16:56) reagovat
vsimli jste si, ze ve fotkach na roumenu uz neni v dolni casti vodoznak s ochranym znacenim?

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (roger) (19.1.2011 16:51) reagovat
anonym - s tvojim poslednym komentom musim suhlasit... asi je to tym ze u nas ani nie su standardne lavicove strany - len byvali komunisti a zlodeji

Obrázek 'cestadoprdele' Obrázek 'cestadoprdele' (Anonym) (19.1.2011 16:45) reagovat
Problém je IMHO v tom, že tu neexestuje rozumná levice jako ve většině vyspělých zemí.

Strana 1/2. 1 2 následující