Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesát:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (Král Já Druhý) (9.5.2011 18:45) reagovat
katchee, pokud ty nevěříš v trojjedinýho Boha, znamená to, že Bůh trojjedinej není? Ty nejsi Bůh, ty to nerozhoduješ. Pokud si opravdu myslíš, že jsi obsáhl celou Boží moudrost a znáš víru naprosto správně, tak by ti měl možná někdo přečíst pár veršů z Bible. Pokora, celoživotní a nikdy nekončící hledání moudrosti. NIKDO NIKDY nepoznal Boha osobně tak, aby mohl vyprávět o jeho názoru na něj samotného, ty trubko

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (Král Já Druhý) (9.5.2011 18:43) reagovat
Já osobně jsem teda ještě nepotkal křesťana, kterej nečetl Bibli, pokud vy ano, tak to třeba není problém celý církve, ale vašich kamarádů. To je potom opravdu jenom taková kůl věc, říkat, že věří, ale proč za to odsuzovat zbytek vzdělanejch křesťanů.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (daemon_xRP (8.2.2011 21:12) reagovat
už zase ta bible rozhádala tolik lidí, ještě že nemá takový vliv třeba deník blesk a to ho taky nečtu

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (8.2.2011 20:35) reagovat
l0l0: Napsal jsem nic, ale z kontextu je jasné, že jsem to nadsadil. Problém je ale v tom, že takových lidí znám více a když se jich zeptáš čemu vlastně věří, tak nejsou schopni odpovědět (kromě naučených frází). A o tom jsem psal... Já jen nechápu, jak může člověk věřit a nevědět čemu věří...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (l0l0) (8.2.2011 20:18) reagovat
mrkev: nesnažím sa nič obraňovať.. Biblia je len dobrá kompilácia (veľa vecí sa stalo dávno predtým) - viď dokument 101 kontradikcií v nej.. ide mi len o to, že v reálnom svete, pri reálnych ľuďoch neexistujú iba jednotky a nuly (pravda a nepravda, čierne a biele).. existujú aj veci medzi..

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (l0l0) (8.2.2011 20:10) reagovat
mrkev: napísal si nič, nie minimum.. a minimum je tiež odvážne tvrdenie (nezistiteľné).. ja sa pýtam, prečo by vôbec mal niečo vedieť? nestačí veriť v niečo (nech to je čokoľvek)? viera nemusí byť o tom, čo dal človek na papier a čo iný prečítal.. podľa mňa sa dá veriť aj bez toho aby si o tom mal vedomosti.. a neznamená to slepú vieru (tento pojem znamená niečo veľmi odlišné) - slepo veriť je veriť vez pripustenia si, že je niečo iné ako viera.. ale to isto vieš

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (8.2.2011 19:37) reagovat
l0l0: Ta moje parafráze vychází z tvojí otázky: "prečo ťa dostane, keď niekto nevie nič a považuje sa za kresťana? predsa niečo takéto sa neodvíja od úrovne získaných vedomostí v 'danom obore' " No a z toho mi přímo vyplívá, že tvrdíš, že lidé můžou věřit, aniž by měli ony "znalosti v oboru", tedy věří něčemu, o čem nic neví (nebo ví jen minimum)...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (8.2.2011 19:36) reagovat
... Co se ti na tom nezdá? Máš pravdu, že nepotřebuješ vědomosti, ale tomu se říká slepá víra. Takový "věřící" potom často reaguje na argumenty jen výpady a osočováním. A čím míň vědomostí, tím je to horší... Jaký má potom význam třeba takové sv. přijímání, když někdo nechápe jeho smysl. Jinak k technickým oborům mám blízko, ale nemám potřebu víru vysvětlovat "matematicky".

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (l0l0) (8.2.2011 18:52) reagovat
mrkev: kámo, to je na tej viere zaujímavé, že nepotrebuješ vedomosti.. a viera nemusí mať logiku, takže súhlasím s tým, čo si naznačil.. a prečítaj si prvé dve vety svojho príspevku prosím - ja som nič také, ako je tvoja "citácia", či "parafráza", nepovedal.. neštudoval/neštuduješ niečo s informou/matikou/fyzikou?? btw, ja som ateista..

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (pazuzuRP (8.2.2011 13:59) reagovat
takze buh je maso?

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (katchee) (8.2.2011 13:50) reagovat
noa prave v te trojjedinosti je problem...je to blud, kterymu krestani nechtej prestat verit, neb Buh je jedinecny a nedelitelny...;)

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (F4r0kh) (8.2.2011 3:17) reagovat
Je hrozne fajn, kdyz po delsi dobe narazim na takovouhle peknou diskuzi. Je to prijemna zmena oproti vecnymu trollovani v komentarich a rad jsem si ji precetl a na chvili se zamyslel. Dekuju uzivatelum 'mrkev' a 'dík' za hodnotny komentare i uzivateli 'lolo' za nazorny priklad :D

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (8.2.2011 1:10) reagovat
l0l0: Takže ty tvrdíš, že můžeš věřit něčemu, o čem nic nevíš... To potom ale nevíš čemu věříš a to je stejné, jako bys nevěřil vůbec. Nejde o úroveň znalosti, jak ty píšěš, ale velká část nezná ani úplné základy. Jako vědět, že kdysi dávno byl Ježíš udělal "nějaké" zázraky, potom ho ukřižovali, ale on nám přináší lásku, je fakt málo...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (8.2.2011 1:09) reagovat
... Viz. skullsz (pokud se tedy považuje za křesťana), ani neví co vlastně uznává a tvrdí, že jen NZ. Základem víry je naopak pochybnost. Tím, že neustále "pochybuješ", pokládáš si otázky, na které následně hledáš řešení (kterému opravdu věříš), jedině tak se můžeš utvrdit ve víře. (to snad řekl Halík, teď si nejsem jistý). Já jsem ateista, ale přesto rád čtu a diskutuju s věřícími, protože jedině tak můžu opravdu uvěřit, že Bůh neexistuje.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mooRP (7.2.2011 21:59) reagovat
niekomu tu vrie krv v zilach :o)

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (BeňaRP (7.2.2011 19:29) reagovat
Pokud někdo chce něco kvalitního 3v1 tak si má koupit nescafé a ne vymejšlet blbosti...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (xD) (7.2.2011 19:23) reagovat
lolo: mozno preto, lebo Godel spravil jeden dokaz o existencii Boha (http://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6del%27s_ontological_proof), tak v ludoch stale zostala snaha vsetko dokazovat.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (l0l0) (7.2.2011 18:06) reagovat
ľudia, zaujímalo by ma niečo.. na základe čoho sa snažíte vysvetliť vieru logikou, matematickým dôkazmi a definíciu pravdepodobnosti? predsa viera nemá byť o tom, nie? má byť o tom "veriť", nepotrebuješ vysvetlenie.. a mrkev: prečo ťa dostane, keď niekto nevie nič a považuje sa za kresťana? predsa niečo takéto sa neodvíja od úrovne získaných vedomostí v "danom obore"..

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 16:19) reagovat
dík: On konstantni vicemene je. Nikdy nemuzes rict, ze to tak neplanoval od zacatku. I prave proto, ze ve SZ je zminka o spasiteli, ktery casem prijde (a v podstate zmeni rad). Me vzdycky spis prislo zajimave, ze SZ je skoro pouze o zidech, ale NZ uz se zameruje vseobecne. Jinak ja nejsem verici a vzdycky me dostane, kdyz narazim na nekoho, kdo prakticky nevi vubec nic, ale povazuje se za krestana...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 16:03) reagovat
Ja jen narazim na logicke nesrovnalosti. Krestane o Bohu mluvi jako o dokonalem, v tom pripade musi byt ale prakticky konstantni, nemenny, protoze jakakoli zmena znamena, ze bud uz neni tak dokonaly, jak byl, nebo ze je dokonalejsi nez byl (tim padem predtim nebyl dokonaly).

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 15:44) reagovat
dík: Celý ten zvrat, jak píšeš, je komplikovanější. První změna nastala už v SZ, kdy Bůh uďelal potopu, aby vymazal hříšníky z povrchu země. ...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 15:44) reagovat
...Potom se zařekl, že takovým způsobem už nikdy zasahovat nebude. Bůh ve SZ je sice zdánlivě krutý, ale vždy je spravedlivý. Největší změna pak nastala právě prostřednictvím Ježíše. Ve SZ jsou, jako prostředek odpuštění, používány krvavé oběti. Tedy pro odpuštění hříchu je třeba zabít zvíře, následně spálit krev, kůži a tuk. Maso sníst...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 15:42) reagovat
... V NZ vlastně tyto krvavé oběti zrušil Ježíš tím, že trpěl ukřižováním. Tím pádem se jakoby stal "ultimátní" obětí -> proto označení beránek boží a proto se říká " toto je mé tělo, to jezte a budete žít navěky", atd.. Svaté příjímání v kostele je potom vlastně symbolickým podílem na krvavé oběti Krista. Ta transformace jako taková dává docela smysl, pokud tomu tedy věřit chceš...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 15:08) reagovat
To, ze je neco zdanlive logicke neznamena, ze je to pravdive. Podivej se na tu spoustu existujicich "paradoxu" - kde te "logika" dovede do spatneho cile (logika samozrejme na vine neni, to jen clovek ji spatne pouziva). Jinak pravdepodobnost ma presnou definici, zkus ji omrknout a popremyslej jestli ten tvuj argument jde pouzit na jeji stanoveni. Pokud dospejes k tomu, ze ano, poprosil bych presny popis toho, jak jsi k tomu z definice dosel.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (sdfgdsfg) (7.2.2011 15:01) reagovat
Pravděpodobnější je právě protože je logičtější a podloženější a protože ta teorie vysvětluje, jak to funguje... Náboženství nevysvětluje nic, důkazy nemá žádné a tudíž to nemůže být na stejné úrovni. "Logictejsi je, to ale nic moc neznamena ..." - LOL Hochu ty seš ztracenej :)))

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 14:57) reagovat
@sdfgdsfg: znam rozdil mezi teorii a hypotezou, presto vim proc jsem pouzil slovo "jen". Neco nad teorii je a to matematicky dukaz, ktery je pro me osobne jediny dostatecne presvedcivy, ve fyzice ale samozrejme neni mozny. Zajimal by me duvod, proc je fyzikalni teorie "pravdepodobnejsi" nez rekneme nabozenstvi (budme prosim exaktni a berme tedy "pravdepodobnost" jako exaktni matematicky pojem). Logictejsi je, to ale nic moc neznamena ...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 14:54) reagovat
Jedno ze zakladnich dogmat je to, ze Buh je spravedlivy a neomylny. Pokud v SZ jednal jinak (krute) nez v NZ (milosrdne), pak v obou zaroven nemohl byt spravedlivy (urcite v krestanske etice, kde dobro je vzdy rozdilne od zla). Ja chapu ten historicky vyvoj od SZ k NZ, me jen zajima, jak se s temi rozdily poperou krestane ve snaze, aby byly trochu konzistentni.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (sdfgdsfg) (7.2.2011 14:53) reagovat
to dík: to slovo "jen" před slovem "teorie", je tam zbytečně, protože teorie není JEN. Teorie vysvetluje jak nějaká věc funguje a teorie je vrchol tohohle vysvětlení a nic víc nad teorii není. Vědci pro to mají důkazy a jejich teorie je mnohem pravděpodobnější a logičtější, než hypotéza, že svět stvořil nějaký bůh (tj. nadpřirozený organismus).

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (FEJK) (7.2.2011 14:37) reagovat
dík: Ale mění, právě díky těm příměsím. Prostě Ješua = boží syn, aby Bůh získal nějaké zkušenosti (moje interpretace). V Bibli je to dobře vidět. V SZ je Bůh přísný a krutý, v NZ je milosrdný a odpouštějící. Tento rozdíl je dán tím, že křesťanství pochází z Ješuovy sekty, která měla jiné názory než tradiční judaismus. A mimochodem, normální člověk bez komplexů Vám nebude tvrdit, že je synem Boha (a už vůbec ne toho přísného a krutého JHV).

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 13:48) reagovat
Jak o tom, tak ctu: "God exists as three persons but is one God, meaning that God the Son and God the Holy Spirit have exactly the same nature or being as God the Father in every way.". Pak ovsem uceni Boha musi byt totozne jako uceni Krista, tj. uceni SZ = uceni NZ. Pokud ovsem nemeni nazory v prubehu casu, coz ale nemuzou, protoze jsou neomylni.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 13:35) reagovat
skullsz: Právě že je, nepřímo. V SZ je prorokován příchod spasitele (dokonce z rodu Davidova) a Ježíš všechno postavil právě na tom, že on je ten spasitel.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 13:35) reagovat
Jo, uz mi to doslo. Jezis je soucasti Boha az od Carihradskeho koncilu v roce 381 n. l., kdy toto spojeni demokraticky odhlasovali ucastnici se knezi. Takze pred 381 to byl Buh a Jezis byl jeho syn. Uz to chapu.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 13:33) reagovat
skullsz: Přečti si to a potom něco piš. Ano, jak jsem psal tak změnil způsob obětí, kdy vlastně ukřižováním obětoval sebe za všechny ostatní. Proto ta slova "toto je mé tělo a toto je má krev". Ale bez uznání SZ přece nemají žádný smysl. Ohromná část SZ zůstala nezměněna, viz Noe, Abrahám, Mojžíš, atd. (tuším skoro všechno až na 4. Mojžíšovu)

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (skullsz) (7.2.2011 13:31) reagovat
Kristus není Bůh, ale syn Boží. V SZ NIKDE Kristus není.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 13:30) reagovat
Jenze Kristus je Buh (cast svate trojice), tedy je i v SZ. Nebo v SZ nebyl soucasti Boha? Byl tehdy Buh jen dvou tretinovy nebo jak? Priznam se, ze to s tou trojjedinosti trochu nezvladam ...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (skullsz) (7.2.2011 13:21) reagovat
Kristus své učení nepostavil na SZ, ale do základu ho překopal a změnil. Když vezmeme že SZ = oko za oko, zub za zub, zatímco Kristovo učení bylo naopak založené na odpuštění a neoplácení stejnou mincí, pak dělá téměř pravý opak toho co říká SZ.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 13:18) reagovat
skullsz: :-D :-D :-D :-D :-D :-D Teď si mě dostal. Křesťané jsou následovníky Krista, který celé své učení postavil na starém zákoně. Zrušil (spíš novelizoval) některé části, jako krvavé oběti atd. Ale Křesťanství jako takové zůstalo založeno na Starém i Novém Zákoně. Vždyť právě původ Krista je popsán a prorokován v tom starém. Čím jsem si stoprocentně jistý je to, že ty o tom víš houby a za debila si sám...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (bobRP (7.2.2011 13:12) reagovat
mrkev: bohuzial aj medzi krestanmi su farizeji tak ako je burina (plevel) medzi psenicou. odporucam tuto stat z Biblie (od 24 versu): [odkaz]

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (cross) (7.2.2011 13:09) reagovat
povodna sprava sme nevosla tak v skratke: kriziacke vypravy = ludska jesitnost skryta za "bozim" zamerom to iste je aj s tou autoritou a upalovanim("zena budes ma pocuvat lebo to chce boh" = trapas)..ten vyrok JK vidim prvykrat ale chyba tomu kontext takze no comment..k znesvetenemu kostolu: prisetory nehraju rolu.. platna omsa je aj na luke, v pivnici, s ministrantami alebo bez.. hlavne aby knaz nebol ten kto ma "za usima"..a suhlasim so skullszom.. najvacsimi expertmi na bibliu a vieru su furt ateisti omg

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (skullsz) (7.2.2011 13:07) reagovat
mkrev, nedělej ze sebe debila. Křesťané jsou následovníky Krista a kristus se objevuje v Novém Zákoně, ne ve Starém. Víš o tom prd a krafáš jak slepice u plotny, když tomu nerozumíš a nic o tom nevíš tak o tom sakra nepiš.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mooRP (7.2.2011 13:00) reagovat
so much win

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (cpyRP (7.2.2011 12:38) reagovat
Otazka: ak idem do kostola tak musim dat nieco do zvonceka? Co by sa stalo kebyze nahodim trollface a poviem ze stat dotuje nabozenstvo ze maju dost od nich a ja nebudem platit za nieco co mi je zo zakona dane zadarmo?

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 12:38) reagovat
skullsz: Čím že se neřídí? Ty si to četl vůbec? Doufám, že se nepovažuješ za křesťana, když ani nevíš, podle čeho se řídí.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (skullsz) (7.2.2011 12:29) reagovat
SUK: to by sis mel nejdriv rikat jak to vlastne cele funguje, protoze nikdo z vericich si nemysli ze je Buh vodi za rucicku na kazdem kroku.Buh nam dal svobodnou vuli a je jen na nas jak s ni nalozime. Ten podemnou: hlavne by sis mel uvedomit, ze krestani se neridi podle cele bible, ale jen a pouze podle NZ.V SZ se neobjevuje kristus a krestane se jim neridi, ale psat tohle na roumingu je jako hazet hrat na zed.Ono je jedno ze o tom nic nevite a vubec tomu nerozumite, hlavne ze o tom muzete krafat.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (debil) (7.2.2011 12:25) reagovat
Velka pravda... pohlad veriacich na bibliu je potom rozporuplny. Sami si uvedomuju ze niektore casti sa maju brat doslovne, ine obrazne... a v priebehu casu sa meni pohlad nato ktore casti mozu byt brane obrazne a ktore nie... a najsmutnejsie na tom je ze ludi ato aj tak zeru. wtf? berte to cele doslovne, alebo cele obrazne... alebo to rovno cele zahodte, je to brak

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (SUKRP (7.2.2011 11:58) reagovat
jen tak si rikam, proc se vlastne na kostel dava hromosvod 8-)

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 11:43) reagovat
Ctou se tam i uryvky ve stylu "zena, ktera ztrati panenstvi pred svatbou, by mela byt upalena?" Nebo, jak Jezis prohlasil, ze zabije deti zrozene z nevery? Ze zadna zena nema mit autoritu nad muzem? Nebo o tom, jak buh masove vrazdi (nekolikrat), z velke casti nevinne? Pro me je krestansky buh narcisticky sadista, ktery se nemuze nabazit sve moci, zabiji nevinne a ktery cloveka soudi nadevse podle uctivani.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 11:35) reagovat
bob: Jen tak mimochodem, je platná bohoslužba, když ji slouží, kromě kněze, tři nevěřící ministranti, kteří při zpovědi "vynechávají" třeba to (kromě dalších věcí), že už dávno nejsou panici? Není náhodou znesvěcený kostel, když si to jeden z nich v něm rozdal s přítelkyní? Není to poněkud divné, že byl Bůh po staletí znám jen malé části světa a zbytek tím pádem končil v pekle?

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (TX) (7.2.2011 11:25) reagovat
:D Kazdy krestan co chodi do kostola pocul celu Bibliu... pretoze kazdy rok sa citaju ine veci, a za 4 roky sa prejde cela... cize pointa obrazka -> 0b.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 11:14) reagovat
bob: Nevím jak ty, já mám velmi "dobrou" osobní zkušenost minimálně s třemi desítkami "věřících", ktěří, ač přítomni v kostele (kde je jim vysvětlována/čtena ta bible), jednoduše vůbec neposlouchají a ani nad tím nepřemýšlejí. Je to jednoduše povinost, protože je k tomu tlačí rodiče...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 11:14) reagovat
... Můj spolubydlící každou neděli, jak sám říká, ze sebe dělá trotla (ministranta). Ty druhé (co na tebe nezačnou nechápavě zírat, když se jich zeptáš, proč věří) spočítám na prstech jedné ruky.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 11:09) reagovat
@xmefik: pokracovani: Nase hranice poznani jsou omezene na hranice vesmiru a jeho pocatek v case, co lezi mimo nej (jestli vubec neco) a co bylo pred velkym treskem (jestli vubec neco) nemame vubec zadne poneti. Nikdo vlastne nevi, jestli se ma bible cist doslova. Pohadka o stvoreni sveta muze byt klidne alegorie, ktera nam ale stale jeste nedocvakla (protoze nemame bozi inteligenci). A tak dale. Takove veci se dokazovat nedaji ...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 11:09) reagovat
@xmefik: Aha, uz chapu, jak to tvrzeni bylo mysleno. Ale myslim, ze to nebude az tak jednoduche. Tak treba - my nevime, jak byl vesmir stvoren, vedci maji jen svou teorii (ktera muze byt spatna). V Bibli se mluvi o "svete", co to vlastne ma byt? Zeme, vesmir, neco co je tim svetem?

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (mrkev) (7.2.2011 11:07) reagovat
noname: nobody se přece nevstahuje na most, ale na software license. Navíc je to už z kontextu přehnané. Nemůžeš říct, že ani licence nikdo nečte...

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (bobRP (7.2.2011 11:05) reagovat
Biblia je pisana ludmi ktori boli vedeni Bohom, a nie volne, ale dostatocne konkretne (nechapat tak ze kazducke slovko bolo presne diktovane). @mrkev: to uz sa mozme dohadovat kolko % je pravych krestanov, no podstata je v tom ze pravy krestan Bibliu cita, nie je povedane kolko a ako casto, minimalne je mu citana a vysvetlovana pocas sluzieb Bozich

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (xmefikRP (7.2.2011 11:00) reagovat
Jasně, to musím, a to je právě snadné, a lze to udělat mnoha způsoby. Např.: Bible tvrdí, že svět byl stvořen nějak. My ale víme, že vzniknul úpně jinak. Tedy, první kapitola Bible nemůže být Božím slovem, ačkoliv Bible o sobě opakovaně a na různých místech tvrdí, že je CELÁ Božím slovem.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (Pan X) (7.2.2011 11:00) reagovat
Náboženství je jen starověký způsob, jak přimět stádo k určitému chování. Nakecáš jim něco o lepším světě po smrti, ALE musí pro to něco udělat na zemi - obvykle makat jako mourovatej a mít za to hovno, nevnímat, jak si s tebou osud a panstvo vytírá *****. Modlení a chození do kostela je jen způsob, jak to člověku neustále připomínat, protože stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Zároveň je taky možné v kostele zjistit, kdo těmhle hovadinám nevěří.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (noname) (7.2.2011 10:58) reagovat
dovoluji si upozornit, že je tam přítomný čas "nečte", nikoliv "nečetl". To že si křesťan někdy možná jednou četl nějakou část bible neznamená, že ji "čte". Tj. IMHO souhlasím s tím, že je citát většinově pravdivý (samozřejmě když vynecháme striktní chápání slova "nikdo" (nobody), které je zde ovšem předem omezeno na "většinu" (most)

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (dík) (7.2.2011 10:57) reagovat
Ok, v tom pripade musis ale dokazat pravdivost te implikace.

Obrázek 'software license' Obrázek 'software license' (xmefikRP (7.2.2011 10:54) reagovat
Ano, tomu se přece říká důkaz sporem... Předpoklad, že Bible je slovo Boží, neguje pravdivost toho předpokladu. Tedy předpoklad nemůže být pravdivý.

Strana 1/2. 1 2 následující