Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesáttři:
   


Odebírat

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (3.3.2011 9:07) reagovat
tydlitam: Díky za podporu. :P Já ostatně psal příklad s náboženstvím právě jen jako příklad. :) Spousta lidí nemá ani názor podpořený argumenty. Je to prostě špatné. Proč? Proto. :) Napiš mi na "můj nick zavináč hotmail tečka com" který je zároveň MSN. Tenhle mail moc nepoužívám takže mi nevadí když mi ho někdo jiný zaspamuje. ICQ apod. můžeme vyměnit tam. :)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (3.3.2011 0:45) reagovat
1010: Můžeš mi, prosím napsat, čím tě Hav3lock napadl? Tím, že označil diskutéry za trolly, čímž jinm vysekl poklonu? Hav3lock: Sice nechci generalizovat, ale spousta lidí, sem píše, že jsou ateisté a že náboženství je vymývání mozků, ale pak se chovají sami hůř, než náboženští fanatici. (třeba se ovšem nestejná o stejnou množinu lidí). Hm... nemáš na sebe nějaký kontakt? Chápu, pokud ho sem nechceš psát... Hm...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 23:35) reagovat
Jsem naopak velice mírný člověk. Jen mě určité věci rozčilujou. Pokud je otázka útok, tak už fakt nevím co dělat. Ostatně ty jsi s tím v tom případě začal.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 23:28) reagovat
ako pozerám si celkom agresívny človek... diskusia prechádza na útoky voči mojej osobe, tým pádom to pre mňa končí.. a k tým Tvojím otázkam: prečítaj si prosím Ťa ešte raz poslednú vetu v mojom predchádzajúcom príspevku... myslím, že každému jasne vyznie, že som tam narážal na ľudí, čo si ich označil za blbcov... pekný večer :-)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 23:21) reagovat
Parafrázoval jsem, ale většina názorů je podobného ražení. Zdaleka všechny nehážů do jednoho pytle. Bral bych názor typu "sice výzkum naznačuje, že důležitá není orientace ale láska, přesto v závislosti na mém náboženském přesvědčení jsem proti". Tohle respektuju i když s tím nesouhlasím. Já nemám nutkání nikoho vyvážet za město. Ty ano? Koho? Homosexuály?

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 23:15) reagovat
máš pravdu! uviedol si jeden, ktorý si si sám parafrázoval - štatistická vzorka hodná docentúry.. ešteže všetkých hádžeš do jedného vreca.. a čo keby sme všetkých, ktorí podľa teba nemajú názor pochytali a vyviezli niekde za mesto? ;-)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 23:05) reagovat
Ať si mají názor. Jenže názor typu "JE TO PROSTĚ ZVRÁCENÝ!!! HOMOSEXUÁL = PEDOFIL" respektovat nebudu.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 22:52) reagovat
presne.. ľudia tu sú strašne zabednení blbci, lebo majú svoj názor! mor na nich!

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 22:47) reagovat
Člověk dnes těžko rozezná trolla od blbce. :)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 22:41) reagovat
Hav3lock: Až na Q3 snad všechno. (Q3 mi nějak nic neříká, jinak: neurážej trolly... trollové většinou nejsou tak zabednění, jako tihle.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 22:29) reagovat
Jinak si musím vynadat. Bavit se s trollama a argumentovat na internetu. To jsem si dávno zakázal...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 22:26) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Llort) (2.3.2011 21:59) reagovat
to jsem rad že se nad ti pozastavuji socialne kulturní psychologové jako vy ;) (všichni vi že vychova dětí z Neuplnych nebo Homosexualnich rodinách ma Destruktivní následky)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 18:57) reagovat
tydlitam: Zeměplocha, Q3 nebo gay marriage? :-D oko: vadilo by ti, kdyby jsi viděl na ulici 2 krásny líbající se holky? Co 2 tlustý ošklivý líbající se holky? A 2 normální kluky? Rozdíl v tom není. :) aaa: Proč je špatné? Obrázek má nulovou vypovídací hodnotu.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (aaa) (2.3.2011 18:12) reagovat
Proc je gay rodičovství špatné? http://joshandjosh.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/gay_parents.jpg

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (oko) (2.3.2011 17:21) reagovat
dokud nechodej po ulici a nechlubej se tim, nijak mi nevadej...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 17:05) reagovat
Hav3lock: No výborně. Jsem ráda, že jsem tu narazila na někoho takového ;--)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 16:34) reagovat
Tydlitam: Předsudky. Nic jiného v tom není. Kdyby si každý přečetl něco o homosexualitě a vývoji dítěte, tak by musel změnit názor. Nick je zeměplošný a upravený pro Quake 3: Arenu. :) Cca 7-8let nazpátek. :)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 15:57) reagovat
Hav3lock: Souhlasím. Nechápu, proč jsou lidi, proti homosexuálům, tak vyhrazení. V diskuzi se dokonce objevují komentáře, ze kterých se mi zdá, že pisálek závidí ženám dělohu. Začíná to být celkem směšné, do jakých absurdit lidé zabíhají, aby obhájili svou homofóbii, tvaristi! (Mimochodem, to je zeměplošné jméno, nebo anglické příjmení? :--) )

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 15:51) reagovat
Ti dva potenciálni plodiči stejně nic nesplodí, protože je pro ně důležitější být s někým, koho milují, než být s někým sezdán, takže tento důvod je iracionální.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 14:00) reagovat
Nemusí to být přímo matka. Daný člověk by měl hrát roli opatrovníka. Pokud dítěti chybí takové poutu a tuším že když se i třeba díky hospitalizaci do 4 roků života přeruší (řekněme i jen na 14 dní), má to negativní následky na jeho vývoj. A to celoživotní. Důležité tedy je, aby to dítě někdo miloval a věnoval mu pozornost. Kdo tou osobou je, je vedlejší.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Hav3lockRP (2.3.2011 14:00) reagovat
Nečetl jsem všechno, protože mě to upřímně řečeno neuvěřitelně nasírá. Je tedy možné, že tu to už zaznělo. To, že je někdo homosexuál neznamená, že je jinak deviantní (pedofil atd.). Jsem rozhodně pro to, aby mohli adoptovat. Je to lepší varianta než dětský domov jak finančně, tak pro dítě a ostatně i daný pár. Navíc se ukazuje, že pro dítě je hrozně důležité vytvořit si v 1. roce života fixaci na nějakého člověka.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (LeGend) (2.3.2011 13:44) reagovat
Ked sa dvom heterakom narodi (buduci) gay, viditelne sexualna orientacia rodicov nema vplyv na orientaciu dietata. Takze ak dvaja gayovia vychovavaju dieta, nie je dovod sa bat, ze z neho oni spravia zase gaya. V ostatnych veciach sa gayovia od nas az tak neodlisuju, tak v com by mali byt horsi rodicia nez rozne rozvedene pary, nevlastne matky...?

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 13:30) reagovat
kolenokolenaty: nikto nič také netvrdí.. kľudne môže aj homosexuálny pár zahŕňať "svoje" dieťa ešte väčšou láskou ako heterosexuálny.. ale na tomto svete neexistujú sami.. odkedy sa dieťa dostane do kolektívu, je celkom možné, že sa naň bude nazerať inak, čo môže kľudne viesť k šikane (psychickej alebo fyzickej).. teda nebude fackované doma, ale všade inde.. skutočne príliš náročná téma..

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (kolenokolenaty) (2.3.2011 12:51) reagovat
Kdo rika ze by homopár byl spatnym vzorem pro decka. A ze bude hetero pár lepsimi rodici?? Jen se podivejte po okoli a uprimne, jsou vsechny ty tzv. normalni pary opravdu dobrymi rodici? Jak rekla kdysi kamaradka: Radeji bych byla vychovavana dvema lezbami, nez tou krávou co ji jen fackovala a vypitym hazlem co fackoval vsechny (ano myslela její biologicky rodiče)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (cacheRP (2.3.2011 12:48) reagovat
Lesbicky mozu mat dieta (vid video), nikto nemoze matke dieta zobrat za to, ze zije s inou zenou - su aj rodiny kde zije dieta, matka a babka, ziaden muz v domacnosti. V tomto maju muzske pary velku nevyhodu. Riesit sa to da zmluvnou matkou. Zena sa da umelo oplodnit od gaya a dieta sa zveri do vychovy otcovi. Kedze je tento scenar mozny, neviem preco by nemala byt adopcia mozna. Som si isty, ze podstatne viac pokriveny charakter dietata vznikne v heterosexualnej rodine, kde je otec agresivny alkoholik.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 12:38) reagovat
len zatiaľ neviem, či súhlasiť s tou adopciou alebo nie.. ako všetko, aj toto má svoje plusy a mínusy a nikto z nás nevie, čo by to na tom dieťati zanechalo, lebo predsa oň ide najviac..

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 12:36) reagovat
ja proti homosexuálom nič nemám, ani ich nijako neodsudzujem.. o ich manželstvách som napísal svoje a viacmenej súhlasím s tým, čo k tomu dodal cache (hoci si myslím, že reg. partnerstvo je dostačujúce).. z videa, čo pridal Tearon, nadávajúc nám pri tom do idiotov, vyplýva, že je dôležitá láska a nie to, či sú oficiálne manželia..

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (cacheRP (2.3.2011 12:32) reagovat
A co sa tykla gayov samotnych - pokial clovek nema medzi priatelmi gaya, tak ich vacsinou neznasa a demonizuje. Pricom su to normalny ludia a len velmi malo z nich su "buzeranti" (takto ich volaju aj gayovia, to su ti co na pochodoch mavaju duhovymi vlajockami). Kazdopadne, homosexualita je prirodzena, najdete ju v kazdom druhu cicavcov, pravdepodobne je to jedna z metod prirodzeneho vyberu.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (cacheRP (2.3.2011 12:29) reagovat
Fuu jaka diskusia. Problem s Gay manzelstvami je cisto legislativny. Takmer kazda legislativa ma priamo uvedene, ze manzelstvo = zvazok muza a zeny. A o to sa opiera mnoho dalsich zakonov (dedenie, bankovnictvo, zastupitelstvo, ...) Tazke sa neda len tak lusknutim prsta zmenit. Preto sa v niektorych krajnach zadefinovalo gay partnerstvo, mozu tento zvazok uzavriet, ale stale nie su rovnocenny s manzelstvom - nieje to lahke prerobit take mnozstvo zakonov..

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (bender) (2.3.2011 12:28) reagovat
česká společnost se skutečně fašizuje. Je to vidět v každe diskusi na minoritní téma. Kdo je mimo lajnu, toho nejlépe zastřelit :-(

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (wall) (2.3.2011 12:22) reagovat
rask: je zajimave, ze nadavky tu pouzivaju len prohomosi, tak bez si za svojim chvostom, nech si ho do teba opat otrie a nenadavaj tu ludom do kokotov!

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (RaskRP (2.3.2011 12:17) reagovat
ja si dovolim tvrdit ze keby "hmm" vychovavali buzeranti tak by s vysokou pravdepodobnostou z neho nebol taky sprosty ignorantsky kokot akym je teraz

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (hmm) (2.3.2011 11:56) reagovat
podla mna homosexualita je dusevna choroba mozu mat vyhody ako ostatni retardovani ludia cize mozu zit normalne ale mali by sa dat liecit a urcite nie vychovavat dieta... chuda dieta ktore netusi do coho ide:( bude mat zivot na pitchu... by som povedal ze 96% by sa radsej zabilo ako nechalo vychovavat homosexualmi

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (VoromiRP (2.3.2011 11:53) reagovat
Osobne nevidim duvod, proc by homosexualni pary nemohly adoptovat deti, kazdopadne bych v pripade dvou jinak srovnatelnych paru vzdy uprednostnil, aby dite slo k heterosexualnim rodicum, duvody tu uz zaznely...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (RaskRP (2.3.2011 11:43) reagovat
jo jo, este to aby decko dostalo dvoch ludi co ho budu mat radi a snazi sa ho co najlepsie vychovat nech ma co najlepi start v zivote, lepsie je mat decko, ktore po skonceni destskeho domova zameta ulice ( a to este moze byt rado) a za jedinu osobu ktoru by mohlo nazvat rodicom povazuje nejaku optraovatelku, ktora je platena za to aby sa o neho staralo,....ste sprosti obmedzeni kokoti, ktori sa tu ohanate podobnymi srackami

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (BobsikRP (2.3.2011 11:06) reagovat
at se berou jak chcou, ale rozhodne bych jim nepovolil vychovu deti mladsich tak 13 let ...at si rika kdo chce co chce...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (TearonRP (2.3.2011 10:51) reagovat
Vsemn idiotum, co jsou proti tomu... [odkaz]

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 10:31) reagovat
a čo sa týka sobáša, tak kvôli čomu to vôbec homosexuálne páry potrebujú? manželstvo je od nepamäti zväzok muža a ženy.. a registrované partnerstvo, ako podľa mňa dostačujúci substitút za manželstvo tu predsa možné je..

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (l0l0) (2.3.2011 10:29) reagovat
v rodinnom práve je jednou z najvyšších kategórií záujem dieťaťa.. preto je také ťažké všetky tieto otázky zodpovedať.. určite by bolo v "rodine" plnej lásky? a čo jeho psychický vývoj a pohľad jeho okolia na to, že má dvoch ockov.. deti vedia byť veľmi kruté medzi sebou a to ešte nehovorím, keď sa dozvedia rodičia, že spolužiak ich synčeka má rodičov otcov.. určite to žiadne kladné známky nenechá

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (wall) (2.3.2011 10:17) reagovat
suhlasim s VICKem a catman, az sa budes vediet parit a rozmnozovat, ako tie jasterice o ktorych zrejme rozpravas, potom sa nechaj naprasit nejakym cernochom, dovtedy netrep..vazne je to uplne evolucne a prirodzene.. spytal by som sa ta, keby si bol vychovany dvomi chlapmi.nemam proti nim nic, ako bolo spomenute, nech spolu ziju, ale manzelstvo a adopcia? kto povedal, ze to dieta by vyrastalo v rodine plnej lasky? davate za priklad automaticky nefungujuce heteromanzelstvo a fungujuce buznomanzelstvo..preco?

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (pavlikRP (2.3.2011 10:06) reagovat
Jo, ale je to nespravedlivý od přírody. Osobně jsem spíš proti tomu, aby homo- (libovolného pohlaví) mohli adoptovat děti.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (pavlikRP (2.3.2011 10:03) reagovat
1) Prej po dětech z domovů je docela vysoká poptávka, ale hlavně po bílejch. Pokud jde o jiný barvy, o ty zas takovej zájem není. Podobně je to se zdravými vs. různě postiženými. 2) Je nespravedlivý, že dvě lesby nemaj problém si dítě pořídit a nepotřebujou k tomu adopci. Zatímco dva buzeranti holt tu možnost nemaj.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Wondrej) (2.3.2011 9:54) reagovat
adoptování dětí neni jako nákup přes internet, u adopce se zkoumá poměrně důkladně domácnost do který dítě příjde a nejsem si jistej, že možnost adopce u single rodiče jde.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (DeadhartRP (2.3.2011 9:50) reagovat
Hm a čo adoptovanie detí ''sólo rodičom?'' Može si jedna slobodná osoba adoptovať decko? Ak hej tak problem solved, adoptuje si decko len jeden z nich a vychovávať to budú spolu, hoci viem že to znie ako troll logika...pokojne ma uflamujte k smrti ak je moje tvrdenie hovädina.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (anonymousseRP (2.3.2011 9:37) reagovat
ilegální je to proto, že tím stát přichází o dva potenciální "plodiče", kteří by mohli státu přinést potomstvo. na druhou stranu v časech přeplněných dětských domovů nevidím vhodnější variantu než harmonickou domácnost plnou lásky .)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 9:04) reagovat
I když lidi si myslí, že jsou k homosexuálům otevření, já si myslím, že o nich panují stále předsudky. Rodina nemusí být vždy geneticky spjatá... myslím, že mnohem účinější je, když je spjata láskou a možností se spolehnout.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (no-XRP (2.3.2011 9:04) reagovat
JirkaCV: Zajímavý názor. Co je stabilního na instituci, která již dosáhla 50% rozvodovosti? :-) [odkaz] Taky by mě zajímalo to právně zajištěné prostředí, do kterého se děti rodí. Právě tohle řešil bratranec s přítelkyní, zjistili, že jim sňatek nepřináší žádné výhody, a tak se vzali až když šly děti do školky jen kvůli tomu, aby nemusely vysvětlovat, proč se maminka a tatínek jmenují jinak.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (tydlitam) (2.3.2011 9:04) reagovat
JirjaCV: A co máš proti tomu, když homosexuálové adoptují dítě? To má raději vyrůstat v dětském domově? Bez rodiny? Za státní peníze? A řweči, že dítě vyroste bez vzoru otce/matky, co je to za blbost? To byste už pak rovnou mohli vdovám a vdovcům s dětmi státem přidělovat druhého rodiče "aby měli vzor obou rodičů."

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (Mur) (2.3.2011 8:57) reagovat
Prečo by nemohli adoptovať? Ale pardon..samozrejme je lepšie pre to decko, keď je v decáku, ako by malo mať okolo seba ľudí čo ho majú radi nie? Je lepšie keď si nezodpovední debili nahlobia detí koľko vládzu,( ale nevládzu uživiť), hlavne že majú tatka a mamku že...

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (JirkaCVRP (2.3.2011 8:48) reagovat
K čemu člověk vymyslel manželství? Aby upevnil rodinný svazek. Aby se rodily děti do stabilního, právně zajištěného prostředí. K čemu je buznamanželství? Nikdo jim nezakazuje spolu žít. Mají registraci, aby po sobě mohli dědit (to můžou i jinak) a mohli se zeptat na zdraví ve špitále. Co chtějí víc? Adoptovat děti? To snad nemyslí vážně.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (catman) (2.3.2011 8:44) reagovat
gay manzelstva nie su chore. na zemi existuju plazy, kde sa postupne zo samca a samice vyvinuli "obojpohlavne lezby" (hermafroditi, lenze pred oplodnenim musia vykonat akt podobny pareniu) a vedci predpokladaju ze ide o evoluciu a je to vyssia forma nez zivocich deleny na samca a samice. nepride mi teda na tom nic divne ani na ludoch. (p.s.: som heterosexual, ale ne konzervativny debil)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (WondrejRP (2.3.2011 8:28) reagovat
tak na tuhle diskuzi se podívam

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (vick) (2.3.2011 8:24) reagovat
gay manzelstva nie su zakazane lebo by boli nelogicke, su zakazane pretoze je to kua chore. tak rovno povolme zoofilne manzelstva, ked sa dvaja lubia tak preco nie. a potom pedofilne, ked uz budeme robit picoviny aby mohol kazdy kkt robit co sa mu zapaci

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (RaskRP (2.3.2011 8:20) reagovat
no to ma zaujima ako Slovenska republika zaraba na tom ze zakazuje marihuanu, alebo resp. ako Holandska vlada preraba na to ze ju povoluje. predpokladom ze si pozeral nejaky zo serie "true documentaries" a teraz to to aplikujes na vsetky podmienky:)

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (cpyRP (2.3.2011 8:11) reagovat
Niekedy mi pride ze niektore veci su ilegalne pre lobyzmus a nic viac. Vid marihuana. Kurvy co musia vsetko zakazat koli $$$.

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (RaskRP (2.3.2011 8:07) reagovat
a? co tym autor toho komentara chcel povedat?

Obrázek 'marriage bp' Obrázek 'marriage bp' (user) (2.3.2011 8:02) reagovat
vetsina to poklada za ilegalni - je to ilegalni (demokrace)