Odebírat | ||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Mem) RP (1.4.2015 16:46) | reagovat | |
„(Slava) 1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2.“ Třeba proto, že ve skutečnosti nejel, že (turbodmychadlo zvýší právě objem směsi vzduchu a paliva, takže ten zdvih je pak údaj o ničem). Že dobrzďuješ motorem tě šlechtí, ale to markantní úsporu neudělá (vstřikování při vyřazení moc nežere), je to hlavně důležité z hlediska bezpečnosti. Klíčové pro spotřebu jsou rozjezdy a vždycky optimálně zvolený převodový stupeň pro co nejvyšší účinnost. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (z) (1.5.2011 21:22) | reagovat | |
super navýšení výkonu ... konečně o 5 koní překonali malé japonce, kteří kolem roku 90 nabízeli jen 100k z třináctistovky bez turba nebo 100k z turbolitru. Kdysi jsem měl Daihatsu Charade 87 (993ccm/74kW/826kg) | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (RoumenStarsi) RP (6.4.2011 15:20) | reagovat | |
@Fantom: | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Fantom) RP (28.3.2011 9:50) | reagovat | |
Fabia 1.2 TASI není nejhorší automobil. Už tu byl Škoda Roomster 1.2 HTP ve verzi SPORT. To je teprve maso. Viz [odkaz] . | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcland) RP (27.3.2011 1:10) | reagovat | |
to EL (a ostatním): Nedržte se pořád maximálního výkonu to je jen reklamní trik, protože max. výkon udává jen maximální dosažitelnou rychlost, důležitej je kroutící moment a jeho průběh, ten se velkou mírou podílí na kvalitě zrychlení a spotřeby. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcland) RP (27.3.2011 1:10) | reagovat | |
to LAMAK: Jasně, že záleží na více faktorech, ale nejduležitějším faktorem, kterej udává prakticky charakteristiky motoru je maximální indikovaný tlak ve válci. Který podstatně zvyšuje dmychadlo, vlastně zvýšit výkon u motoru ani nelze jinak, pokud nebudu měnit jeho velikost. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.) RP (26.3.2011 11:47) | reagovat | |
Jsem si jistej, že všichni víme o tom, že turbo benzín umí bejt úspornej Navíc to jede nádherně Už 1.8T člověku učarovala. Původně jsem plánoval koupit koupit 1.8T a překopat na LPG. Neb jakožto student s trošku sportovnějším duchem bych se nedoplatil Nakonec ale po zdravé úvaze vyhrál 1.9 TDI a to i přes to, že jsem do té doby byl všechno, jen ne příznivce dieselů Dynamiku jako 1.8T nenabídne, ale i s těžkou nohou jede za málo | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Slava) RP (26.3.2011 11:40) | reagovat | |
oprava: s dvojkou překročíte limit MIMO obec a pak už tu 6-ku. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Slava) RP (26.3.2011 11:39) | reagovat | |
S 1,8TSI (160k) jezdím 15km trasu s průměrem 6,5 - 7,8l v závislosti na tom jak spěchám a na tom jestli je -20 nebo +15 °C..Ve městě nikoho nebrzdím a mimo město jedu 110-120km/h. Je ale pravda, že se jízdu snažím předvídat a při dojezdu dobržduji motorem. Při delší trase jedu do 7l. Pokud bych jezdit vyloženě na spotřebu pak se dostanu i pod 6l ale to už je nezdravé pro motor i srdce. Sportovní jízdu si moc neužiju, s dvojku překročíte limit v obci a můžete řatit 6ku. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Lamak) RP (26.3.2011 10:41) | reagovat | |
mcland: plácáš nesmysly. Záleží na více faktorech něž jen přeplňování. Důkazem tomu může být koncernový motor 1,8 20V, který zrovna v octávii žral o cca litr víc a neměl ten zátah, jako jeho varianta s turbem (základem to byly v zásadě stejné motory) Každý by si měl uvědomit, kde se s autem bude nejčastěji pohybovat. Na častý cesty po dálnici si 1,2 TSI koupí jen pomatenec. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Lamak) RP (26.3.2011 10:39) | reagovat | |
Shodou okolností mám Octavii 1,8 po policajtech. Mimo město jezdím tak 6-7 a to rozhodně nejsem žádná brzda provozu, předjedu v klidku kdykoli potřebuju, jen prostě nejezdím jako dement brzda-plyn, ale snažím se předvídat a jezdit plynule. Ve městě jezdím za 8-10 litrů, podle toho, jak moc spěchám a jak hustej je provoz. Když si chci zařádit tak je to těch 12-13, ale to už jedu opravdu na krev a na hranici možností podvozku. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Cwalda) (26.3.2011 10:27) | reagovat | |
Když si místo 1.2 TSI koupím něco s 1.8 atmosférou, tak budu jezdit se stejnou spotřebou. Jako v té fabii to ještě teoreticky může mít význam pro lidi co z toho vyhážou tři sedačky ale v tom superbu to bude fakt komedie. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (EL) (26.3.2011 2:33) | reagovat | |
Tady se zase sešlo odborníků... jistě, že 77 kW nebude žádný trhač asfaltu, ale pro normální ježdění je to dostatečný motor. Dostat to nad 10 litrů v průměru znamená jezdit jako dobytek bez špetky citu pro auto, notabene ve Fabii. Totéž platí pro tu 1.8 - dokážu si představit, že čistě po městě si to 10 litrů vezme, zvlášť při poskakování v zácpách, ale spotřeba kolem 8 litrů je reálná, aniž by člověk byl brzda provozu... | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Slava) RP (25.3.2011 21:53) | reagovat | |
1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2. Samozřejmě při rychlosti 90km/h už výkonovou rezervu mít nebudete. Motor 1,8 tsi je přímo od audi a mají už léta policajti v oktávkách, kromě spotřeby 12l/100 si na nic nestěžují. Dokonce i někteří taxikáři si ho oblíbili. S 1,8 TSI se dá jezdit za 7,5l když jezdíte rozumě. Spotřebu 12-20l když jezdíte jen krátké trasy po městě a využíváte zátah motoru. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.) RP (25.3.2011 19:26) | reagovat | |
Jo, tak to potom jo | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (MSA2) RP (25.3.2011 19:21) | reagovat | |
Ale vy jste to jméno nepochopili, tahle edice se jmenuje Monte Carlo, protože s ní máš stejnou šanci na výhru asi jako když vlezeš do kasína v Monte Carlu... | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.) RP (25.3.2011 18:45) | reagovat | |
1.2 TSI jede náhodou vcelku hezky. Do běžného auta jak dělaný Plochá křivka točivého momentu. Umí se to hejbat. A Monte Carlo bych určitě nenazval sportovním autem Možná tak snahou o sportovní vzhled, kterej se vůbec, ale vůbec nevyvedl Co se týče samotného motoru, tak uvidíme až časem, jak je a kolik vydrží. Zatím nemám zrovna optimistický zkazky o FSI motorech, takže si nedělám moc nadějí, že to bude moct nalítat statisíce kilometrů | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcland) RP (25.3.2011 18:44) | reagovat | |
Tak se nedivte, té spotřebě. Jinak všechny novodobá auta jsou těžká, poděkujme NCAPu a bezpečnosti provozu všeobecně a jistého komfortu při jízdě se to také týká. souhlasím, že Honda 800 byla lehká, ale jako všichni japonci nedávných dob končili dost škaredě. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcland) RP (25.3.2011 18:41) | reagovat | |
Tipický výsledek tzv. "downsizingu". U zážehového motoru máte vždy daný poměr paliva a vzduchu (kvuli lambda sondě), díky přeplňování ale nasajete více vzduchu tj. i více paliva, odtud plyne tak velká spotřeba, stejná jako třeba dejme tomu u motoru 1,8, ale výhodou tak malého motoru je, že má díky své velikosti malé ztráty, hlavně ty tepelné, takže by se dalo říci, že tento motor bude účinnější. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Vasyl) (25.3.2011 18:33) | reagovat | |
On by problém nebyl v nízkoobjemovém motoru. Dle mého je problém, že to dávají do tak těžkého "auta". Když na to příjde, Honda dávala v 60. letech motory o objemu 800ccm o podobném výkonu do aut, které měly 600kilo. Viz. Honda 800. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (romin) RP (25.3.2011 18:26) | reagovat | |
Kostkac: chceš nechceš za 10 let nic jinýho nebude, kromě aut na baterky. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (vOn) (25.3.2011 18:20) | reagovat | |
ked budes jazdit nadalej ako prasa tak aj 20 ) | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Kostkac) RP (25.3.2011 17:32) | reagovat | |
A bude to jezdit za 10 litrů v normálním provozu, dekuji nechci. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mc) RP (25.3.2011 17:24) | reagovat | |
1.2 TSI se dělá v obou variantách, 77kW na takovej obsah je navíc i docela dobrej výsledek, to ale nemění nic na tom, že to auto je pomalý a nejede a je úplná kravina prodávat ho jako auto se sportovní duší. I blbý starý Fordy maj 150KW V6 a není na tom jediná samolepka "turbo", "rs", ani podobná ptákovina. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Kid) RP (25.3.2011 17:18) | reagovat | |
řek bych 1.2TSI 63kW a vedle ten samej se 77kW? Chyba webmastera no, to je toho. | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcland) RP (25.3.2011 17:12) | reagovat | |
nechápu to pointu vtipu, zřejmě se to někomu zdá slabé, zvykejte si budoucnost motorizmu je v takovejhle motorech | ||
|
||
Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Roumen) R (25.3.2011 17:09) | reagovat | |
1.2 TSI je dobrej motor. | ||
|