Nalezeno 47 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátpět:
   


Odebírat

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (kulitschkaRP (31.7.2011 8:22) reagovat
Totální verbální laxace, hoši ;-)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 22:29) reagovat
Maara: my se tady ale bavíme o kvalitě filmu z pohledu kinematografie, a né z pohledu jedince :)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (MaaraRP (5.4.2011 22:14) reagovat
Barnacle: Ty asi neumis cist nebo co. Pisu, ze zalezi na kazdem, jestli se mu film libi. Me treba prijde jako kravina Avatar, ale hodne lidem se libi a hodne procent na CSFD. Takze rikam, ze ikdyz to ma hodne procent. Libit se mi to nemusi. A jak jsem psal predtim. To, ze ma neco hodne procent znamena, ze se ti to asi bude libit taky, ale pravda to byt nemusi.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 17:13) reagovat
A to hodnocení tvoří názor jednotlivců na ten film, čili jejich vlastní názor (jestli se jim líbí nebo ne), všechny hodnocení se sečtou a woala, máme hodnocení (kvalitu) filmu. Takže kvalitu filmu určuje celá společnost = % na IMDb. a recenzent má znalosti v kinematografii, takže si může dovolit hodnotit film on sám

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 17:13) reagovat
Maara: takže tím chceš říct, že když se ti film líbí, tak je dobrý, ale když se ti nelíbí, tak je to blbost (z poloviny máš pravdu). čili kvalitu filmu určuješ ty. tvoje citace: "Stejne tak recenze je subjektivni nazor recenzenta (1 člověk) a neni to dogmaticka pravda " A není tohle náhodou to samé? na IMDb hodnotí filmy jednotlivci a z toho vzniká jednotné hodnocení.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (VincenzoRP (5.4.2011 17:07) reagovat
Tolkien vraj nikdy nechcel, aby bol LOTR sfilmovaný... Kniha je skvelá (klobúk dolu pred majstrom), film síce tiež, no nie je to ono. Keď čítate knihu, dávate väčší priestor predstavivosti. Čo sa týka hodnotení z ČSFD, Maara má pravdu, je to subjektívne - hodnotiť môže profesionál ale aj človek, ktorý ide do kina raz za rok alebo film nekriticky ohodnotí po pár minútach. Je to každého osobná vec, ja by som ČSFD neuznával ako najvyššiu neomylnú pravdu pri hodnotení...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (5.4.2011 15:27) reagovat
Barnacle: radsi budu merit kvalitu filmu dozimetrem nebo teplomerem, porad lepsi nez koukat na nejaky prumer, ktery vylezl z tisice hodnoceni...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (MaaraRP (5.4.2011 14:34) reagovat
Wdolek ma pravdu. Hele film muze mit na CSFD treba 100 %, ale klidne mi to muze prijit jako kravina zmeho pohledu. Hodnoceni je subjektivni. To, ze ma neco hodne procent jen zvysuje pravdepodobnost, ze se ti to bude libit, ale pravda to byt nemusi. Stejne tak recenze je subjektivni nazor recenzenta a neni to dogmaticka pravda.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 13:08) reagovat
Wdolek: ok. až budu chtít příště změřit kvalitu filmu, použiju ten dozimetr :)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (5.4.2011 7:46) reagovat
Barnacle: vy jste nesel spat? Doufam, ze nebyly zadne nocni mury! Nevim, jake bych mel mit argumenty - kdyz si nekdo mysli, ze je hodnoceni na IMDB smerodatne, tak neni moc o cem diskutovat. Jednou z toho vyrostete. Ja sem si to take kdysi myslel, a tak vim, ze je to pekna blbost. Pekny den...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (zxcvRP (5.4.2011 1:18) reagovat
jou, jou si pwn-ol neznameho cloveka v anonymnej diskusii. Blahozelam. GJ!

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 0:15) reagovat
Jinými slovy "You heve been pwned"

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (5.4.2011 0:14) reagovat
Wdolek: ale ale, došla řeč? To tak bývá když se pustíš do hádky o tématu o kterém víš kulové, dojdou ti argumenty a si takzvaně v 3,14či :)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (5.4.2011 0:12) reagovat
Barnacle: ah, vy jste mi ale troll... preji dobrou noc

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (4.4.2011 23:47) reagovat
Wdolek: ehm, hodnocení filmu (nebo recenze)=kvalita filmu, a filmy většinou hodnotí lidi, kteří film viděli. fakt nevím jak jinak by se měla určovat kvalita filmu (dozimetrem třeba?). Dám teda vědět IMDb a CSFD ať zruší hodnocení filmů, nebo rovnou celé stanky :)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 23:38) reagovat
Direct: a proto se tu bavime (flejmujeme) o filmovem zpracovani a ne o originalnim literarnim dile ;D

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 23:37) reagovat
Barnacle: kvalita filmu je ve velke mire subjektivni, proto zadna masova statistika nemuze fungovat. - takze STFU - tvymi slovy, kdyz uz se musime urazet... jecet v diskusi "ale podivej na CSFD/IMDB jake to ma hodnoceni a proto je to skvele a ty se pletes" to je opravdu idiocie prvniho stupne. a co by se dalo merit jako kvalita filmu jsou herecke vykony, pribeh, uroven dialogu... urcite ne pocitacove efekty a velkolepe prelety nad krajinou - samozrejme, 10ti lete dite vice ohromi ty efekty...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (4.4.2011 22:56) reagovat
Wdolek: lol, jako první jsem tě naváděl na IMDb.com :) tam je hodnocení poněkud více rozhodující. nebo znáš snad lepší stránku? a pokud vím tak jsem nikde nepsal že soudím filmy podle hodnocení CSFD, ikdyž většina filmů je na IMDb a CSFD hodnocených stejně, takže laskavě STFU

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (DirectRP (4.4.2011 22:48) reagovat
No přiznejme si, kdo z nás by byl schopen jako Tolkien vymyslet vlastní svět, přidělit mu bohy, mýty, pověry, velkolepé i chudé rasy, hrdiny, architekturu, krajiny či celé stvoření světa a do toho ještě zasadit různé příběhy. Myslím že kdyby si autor ušetřil narážku na tohoto herce (který není gay) každý z nás by ušetřil aspoň trochu času a mohl se pustit do práce.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 22:39) reagovat
Plackar: ... ano, je to velky pribeh, velke dobroduzstvi... filmove zpracovani se mi proste nelibilo - IMHO ...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 22:39) reagovat
Barnacle: ano, hodnoceni na CSDF je vskutku rozhodujici. jestli se clovek rozumici kinematografii pozna podle toho, jak se shoduje jeho nazor s hodnocenim na CSDF, tak to potes koste.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Citron) (4.4.2011 21:34) reagovat
Film nemám rád. Mení knižku na niečo tak tuctové ako je Harry Potter.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Ja1) (4.4.2011 21:31) reagovat
a za ten Y som si dal po prstoch uz sam

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Ja1) (4.4.2011 21:30) reagovat
inu, lotr knizky aj film sa mi pacia ale tom bombadil tam bol ozaj ako past na oko, esteze ho nedal jackson do filmu :-D ale vdaka tomu hercovy sa zmenil gandal the grey na gaydalf the gay

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (.:Gembler:.RP (4.4.2011 21:30) reagovat
nechápu, proč nadáváte na filmy, kterejm nerozumíte. LOTR byl natočenej... viděl sem ho... líbil se mi a hlavně se mi líbilo, že předloha vznikla jako pohádka na dobrou noc, kterou J.R.R.T. vyprávěl svým dětem a je to vskutku epickej příběh plný hrdinů, padouchů, zlých i hodných monster, prostě správné fantasy, kde dobro nakonec zvítězí. kdo nemá chuť se koukat, jak padouši dostanou zavyučenou, je hajzl

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Cass) (4.4.2011 21:25) reagovat
Co se LOTR týče, knížku jsem nečetl, ale film se mi zdál lepší.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Cicero) (4.4.2011 21:21) reagovat
Film je lepší než knihy, Tolkien je profesor lingvistiky a jako takový se zabývá hlavně stránkou jazykovou, rodokmeny a podobnými. Příběh jako takový se hledá těžko. Schválně komu se zamlouval Tom Bombadil, jakožto průhledná alegorie Boha? Uznávám, že Aslan byl přehnanější, ale to bylo taky pro děti. :)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (4.4.2011 20:44) reagovat
Karel a Li: dobře vy. a ještě Wdolek: kdyby LOTR nebyl velkolepý tak je z něho film 3 nindžové v zábavním parku=asi tvůj oblíbený film

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Plackar) (4.4.2011 20:43) reagovat
"jen mi na LOTRu vadila na extremni preplacanost a "jakoby" velkolepost. Urcite to slo natocit "skromneji". Nekdy je totiz mene vice" - hehe a četl jsi ty knížky?Ty jsou totiž přeplácany, velkolepý a plný patosu až hanba, přesto jsou krásný...LOTR film nijak zvlášť nemiluju (i když úvodní monolog uvádějící do příběhu nemá chybu), alee vod tebe mi to připadá, že vo tom mluví hejsek, kterej to nečetl, ale hraje chytrýho

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (BarnacleRP (4.4.2011 20:38) reagovat
Wdolek, ty asi víš piču o filmografii co? to že se film nelíbí tobě neznamená že nebyl ve světě úspěný. příště si nejdřím zajdi na IMDb.com nebo CSFD.cz a pak něco piš, oka?

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 20:37) reagovat
Li: rikam snad nekde, ze bych efekty zrusil? Nerikam. Jen mi na LOTRu vadila na extremni preplacanost a "jakoby" velkolepost. Urcite to slo natocit "skromneji". Nekdy je totiz mene vice... Ale to je veci vkusu.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 20:35) reagovat
karel: Ale ja nemluvim o roli, ale o kvalite filmu... McKellena samozrejme uznavam jako kvalitniho herce, zminovane filmy za prilis kvalitni nepovazuji. (Ale samozrejme - kez by filmy, ktere jdou prave v kinech, mely alespon takovou kvalitu! Uz nema ani cenu cist programy kin :-( )

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Li) (4.4.2011 20:32) reagovat
wdikek: film je celek a jako celek ho ber... tvrdit že bez elektů a pozlátek by byl shit je stejne jako srovnavat Ferrari bez motoru a karoserie... dementní a nesmyslné

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Li) (4.4.2011 20:30) reagovat
Willy-X: ne, to je fag

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 20:29) reagovat
Ale notaki... LOTR je jeden z tech velefilmu, ktery si hraje na neco, co neni. Velkolepe sceny, az nabubrele skvostne efekty, "efektni" prelety nad krajinou nebo bitevnim polem a tim zkreslena perspektiva... Ja vam to neberu. LOTR bych zaradil do B+ kategorie, X-Men tak do D- ... Take jsem byl z LOTR vypleskly, kdyz jsem sel z kina. Jsou taci, kteri podobnym fanatismem obivuji Matrix... =) Snad mohu mit vlastni neovci nazor, ne? Bez tech efektu a pozlatek byste si ani nevsimli, ze ten film existuje.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Willy-XRP (4.4.2011 20:24) reagovat
Taky hrál třeb v Nadaný žák od Kinga :-P BTW: To napravo je kluk? :-O

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (lootamRP (4.4.2011 20:17) reagovat
LEAVE FAGS ALONE!!

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (karel) (4.4.2011 20:11) reagovat
Wdolek: Hrál jsi v lepších filmech, když jedna z hlavních rolí v LotRu čí Xmen pro tebe není žádný úspěch?

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (Behold3rRP (4.4.2011 20:05) reagovat
Já hlavně nechápu jak někdo může LotR film srovnávat s knihami, když to nemá kromě názvu a některých jmen nic společného...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (fighterosRP (4.4.2011 20:02) reagovat
Mesuge +1

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (MaaraRP (4.4.2011 19:59) reagovat
Souhlasim, ze LOTR i X-men jsou debilni filmy. Stejne tak Avatar. A sezer te me.

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (metac_kozelcu) (4.4.2011 19:58) reagovat
souhlas

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (MesugeRP (4.4.2011 19:46) reagovat
wdolek: nasiel si sa v zelenom texte, chapeme

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (blw90) (4.4.2011 19:41) reagovat
Vies tie filmu su tam hlavne spomenute preto, lebo 98% ludi by inak nevedelo kto to je. (tie percenta su len moj osobny odhad..nechem aby to niekto bral doslovne)

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (DirectRP (4.4.2011 19:40) reagovat
No lepší jak knihy né, to už je sice moc, ale LotR byl filmovej veleskvost s Oscarama který by nedostala ani Megan Fox kdyby hrála v Péčku. To že někdo nemá rád fantasy neznamená že je to 3.141592654ičovina. A "Wdolku" až budeš hrát aspoň křoví i v třeba zajeb*ným péčku který se objeví na Redtube, tak řekni. I to bude úspěch, natož ve velkofilmu jako je X-man (kterýho nemusím).

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (AchmedRP (4.4.2011 19:31) reagovat
radsi drz hubu... LOTR jako film je úplně suprovej, troufám si říci, že filmy jsou lepší než knihy...

Obrázek 'gay VS fag' Obrázek 'gay VS fag' (wdolekRP (4.4.2011 19:27) reagovat
ze nekdo hral v X-Men to se skutecne za uspech povazovat neda... a LOTR taky nebyl zadny filmovy skvost.