|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(grc) RP (18.12.2012 17:57)
|
|
DC: http://en.wikipedia.org/wiki/Ion_engine |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tuk
(DC) RP (18.12.2012 17:56)
|
|
Prommy: Myslíš to, že to bude fungovat skrz solární pohon, takže to po vynesení na orbit nebude už potřebovat žádný další palivo, protože se to bude pohybovat energií z kolektorů? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tuk
(kajencik) RP (18.12.2012 17:53)
|
|
MM: nejspíš je na kolejích a tam torrent opravdu ne-é. Jinak já se teď snažím o orbitální stanici, co k tomu říct.... No zatím mám na oběžné drázy 3 základy na tuto stanici, mají velmi podobné oběžné dráhy, z toho ty dva použitelné jsou ale na různých stranách planety a moc nevim co s tim... |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan s
(Prommy) RP (18.12.2012 17:49)
|
Solární plachetnice? Co si o tom myslíte? dneska ve škole při testu jsem se hodně zamyslel nad principem solární plachetnice = Těžší nosná raketa by ji vynesla na orbitu a poté by tato lehká raketa s hromadou solárních panelů a několika těma motorama na ten plyn jela objevovat galaxii. Vzhledem ke spotřebě těchto motorů by to mohlo být sakra dlouho co myslíte? (vím že to není solární plachetnice v pravém slova smyslu ale lepší název mi nenapadl) popřípadě pokusíte se to někdo také sestrojit? Mé fyzikální znalosti jsou na úrovni orangutan |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space
(MartinMasor) RP (18.12.2012 17:46)
|
|
2x klikneš nevim co ti je natom nefree omg |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space pro
(Soulles) RP (18.12.2012 17:29)
|
nemůžete tu 18.1 verzi uploadnou na normální uložiště, které má možnost normálního free stahování? díky mezi vánoci a začátkem zkouškového bych si taky chtěl zkusit trefit po balistické křivce měsíc, protože na přistání to nevidím |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Dr.Str.) RP (18.12.2012 17:28)
|

Malý krůček pro Kermana, ale velký skok pro lidstvo - pravda, bez zpáteční jízdenky... 
Jinak 4 stupně, 6 modulů pro atmosferický vzlet, 3 pro orbitu, 1 pro vytvoření vychýlené eliptické dráhy a 1 pro přistání bez padáku 
EDIT: Dr.Str. - 18.12.2012 17:33:09 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space
(oltskul) RP (18.12.2012 16:31)
|
sakra... snad nebudu doma hrat |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space pro
(Bobsik) RP (18.12.2012 16:28)
|
jen vas doplnim, ze funguje i přes wine na (u me OpenSUSE 12.2) linuxu lepsi vypnout anti-aliasing |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program
(MartinMasor) RP (18.12.2012 16:20)
|
http://billionuploads.com/jlkpz5fpoupk
http://www.putlocker.com/file/5AADDC0FE3D1A75B
0.18.1 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spa
(Nostur) RP (18.12.2012 16:12)
|
http://thepiratebay.se/torrent/7884562/KSP_-_Kerbal_Space_Program_0.18.1
ja sosal tenhle a funguje mi, verze samozrejme pro win |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spacesh
(MartinMasor) RP (18.12.2012 15:41)
|
já addony smazal rači jeden mi dělal problem s ovladanim
já sem pak hodim link nebo ho hoď ty ale mám práci tak az to dodelam 
EDIT: MartinMasor - 18.12.2012 15:41:56 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spaceships
(Ukawa) RP (18.12.2012 15:33)
|
MartinMasor: nekde jsem nasel 18.1 bez addonu. Klidne to muzeme nekam dat, at to slouzi jako vychozi verze pro vsechny.
jaky mate postahovany addony? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spacesh
(eksperd) RP (18.12.2012 12:36)
|
P. ziskava internet Pro velmistra MM: o kvalitu nikomu nejde, ale o vtipnost ano
EDIT: eksperd - 18.12.2012 12:48:56 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spacesh
(MartinMasor) RP (18.12.2012 12:35)
|
už si stim pěkně trapnej a neotravuj pořád
mimochodem gratuluju k eksperdove podpoře hned tvoje názory nabírají na "kvalite"
EDIT: MartinMasor - 18.12.2012 12:38:30 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spaceships
(P.) RP (18.12.2012 12:33)
|
MM: furt bys měl sjednotit verzi češtiny, ať čtem všichni jednu verzi |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: Tukan space program spaceships
(MartinMasor) RP (18.12.2012 12:30)
|
|
jo než já začal používat zpevňovací tyče resp než jsem jima začal opovrhovat tak se mi každá lod rozkmitala takovým způsobem, že se roztrhla mluvim jen o těchopravdu velkých a měli bysme sjednotit všechno na jednu verzi at tu kazdej hrajem stejnej KSP |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: evoluce
(MartinMasor) RP (18.12.2012 12:28)
|
|
já myslim, že to účel podporuje naší kreativitu to trénuje a pak budem dělat lepší a lepší obrázky lepší než když je to tu mrtvy |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: evoluce
(BG) RP (18.12.2012 12:15)
|
"Osobně by se mi spíš líbil původní účel."
- brony forum |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: evoluce
(mtmr) R (premium) RP (18.12.2012 12:04)
|
|
V podstatě většina her co jsem hrám byla kreativních (Tycoony, Mineraft, projektování mostů, ...). Ale nemyslím si, že kreaforum bylo založeno pro tento typ diskuze. Spíše to bylo zamýšleno jako inkubátor pro obsah Roumingu. Nepopíráním, že pro diskuzi o forbesu je to příjemný nástroj. Proto jsem to také nazval "evoluce" ... spíš zamyšlení jestli je dobře v co se nám kreaforum vyvinulo. Osobně by se mi spíš líbil původní účel. Ale co bude v kreaforu záleží na nás, tvůrcích obsahu, a na Roumenovi. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(BG) RP (18.12.2012 11:59)
|

nene, ten bus, to je letadlo to inak ako rucne nejde, je to rozkmitane v rovnovaznej polohe vratkej, tj, akoby si si postavil nozik zvislo na brusko prsta 
mam vela inych skusenosti. skusam ake su konstrukterne a fyzikalne moznosti. nikam moc som zatial neletel, bavi ma projektovat dokonalu lod, ktoru na konci pouzijem k lietaniu k inym planetam...
EDIT: na obrazku napriklad vidno testovanie spevnovacich spojeni. normalne raketa vysky 4 a viac je nestabilna, zacne sa ohybat a uz len samotna vaha nici nadrze uplne naspodu. staci ale pridat 8 spojeni mezdi kazde dve nadrze a vydrzi to vahu maximalnej vysky. na druhu stranu to ma 8x8x4 casti navyse a teda sa simuluje narocnejsia fyzika a clovek skonci pri 3 FPS
EDIT: BG - 18.12.2012 12:02:19 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(P.) RP (18.12.2012 11:23)
|
"jedine kedy mi pride jednoduchsie stabilizovat rucne je ked mas velku lod co sa ti ohyba. SAS by ju len rozkmitalo a rozlomila by sa ti. "
Zkušenosti z projektování a testování toho spacebusu? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Tukan space program spaceships
(MartinMasor) RP (18.12.2012 11:22)
|
nene staci i malá lod ale dlouhá takže má výchylku kterou má sas problé stabilizovat ti pak pošlu jeden vzorek jestli chceš zvládl sem jí ručně ustabilizovat, ale sas selhal síla byla urcite dostatecna |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(BG) RP (18.12.2012 11:13)
|
to preto, lebo ta hlavna kapsula ma tiez nejaku SAS silu. aj ked len malu. na ovladanie rakety z 3 casti je to vpohode. na vacsie potrebujes viac SAS sily, takze pridas nejake SAS moduly.
ako som spominal, bez AdvancedSAS alebo avionics package nebude fungovat stabilizacia, kedze ju nema co ovladat. takze skoncis tak, ze vsetko ovladas rucne.
neviem co myslis tym, ze sa to da ustabilizovat lahsie rucne. SAS ked ma dostatok sily (pomocou SAS modulov, ovladatelnych kridel, pridavnych RCS trysiek) a mas modul, ktory umoznuje stabilizaciu (ASAS, avionics), tak male rakety drzi rovno tam kam to nasmerujes. samozrejme az po zapnuti stabilizacie klavesou T.
jedine kedy mi pride jednoduchsie stabilizovat rucne je ked mas velku lod co sa ti ohyba. SAS by ju len rozkmitalo a rozlomila by sa ti. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(MartinMasor) RP (18.12.2012 10:49)
|
jinak zjistil sem ze i co se tyka malych raket tak je mnohem lehci je ustabilizovat rucne nez pomoci sas a rsa pokud nejde o opravdu velké výchylky
jinak mám zatim tyto úspěchy několik družic obíhající jako planety kolem slunce několik druzic obihajicich kolem země a jedno letadlo který do vesmiru ani nedoleti v plánu mám udělat družici, kterou zvládnu dostat na cizi obeznou dráhu okolo mesíce nebo jiné planety mesic bude asi nejpravdepodobnejsi a pak vyslaní pilotované lodě smerem k mesici ale bez sance na navrat a začnu to asi tim že se nějakou družicí pokusim trefit měsíc
EDIT: MartinMasor - 18.12.2012 10:52:16 |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: evoluce
(MartinMasor) RP (18.12.2012 10:46)
|
|
ta hra je kreativní |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: evoluce
(P.) RP (18.12.2012 8:50)
|
gerbal forum |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Ukawa) RP (18.12.2012 1:55)
|
už brzo se přidám do diskuze a bude to sranda, protože tomu vůbec nerozumím |
|
|
reagovat
odkaz
|
evoluce
(mtmr) R (premium) RP (18.12.2012 1:54)
|
|
A máme z kreativu gameforum. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Kerbal space program spaceships
(murko) RP (18.12.2012 1:43)
|
hmmm, you got me all fired up, toto musim skusit, ako amatersky fyzik na vsetko, by to mohla byt pre mna extremne vhodna zabavka uz stahujem, koncom tyzdna postnem screeny z monolitu |
|