|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space pr
(Tvoje zlý dvojčе) (23.12.2012 11:16)
|
|
To je můžu rovnou připojovat ke stanici podle potřeby. Myslím, že problém bude v těžišti. Zkusím svou raketu otočit (umístit přepravovanou nádrž dolů)... třeba se bude houpat míň. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space progra
(Prommy) RP (23.12.2012 3:14)
|
|
nešlo by to udělat jednodušejc a místo 1 obří oranžové vynést 2 menší a na orbitě je spojit? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program sp
(MartinMasor) RP (23.12.2012 0:13)
|
|
nez to stahovat vymyslim ti raci jak donest na orbitu velkou nádrz sam |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaces
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 23:30)
|
Říkám, že jsem to prodrátoval jak to šlo... http://uloz.to/xP5eNnd/kir-refuel-3-craft
Hrajte si s tím. Na plný koule se to přehřívá, a klepe. Při odpalování prvního stupně se to musí uklidnit, jinak to zlikviduje druhý stupeň... |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(MartinMasor) RP (22.12.2012 23:21)
|
|
zpenuj to torznima tycema zas tak tezky nejsou aby se to nevyplatilo vic nez kdyz to pak leti a haze to sem tam jak kdyz je clovek pul roku bez sexu |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program sp
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 23:20)
|
|
Začínám si to myslet. Ale zatím to nechci vzdávat. Jiní to dokázali (tedy pokud nevyužili bug s RCS motory opravený v 18.2). |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaces
(Lope) RP (22.12.2012 23:03)
|
|
nemozes dat mensi naklad? Pre danu hmotnost paliva v raketach a ucinnost rakiet existuje maximum nakladu ktore moze efektivne vyniest, mozno si sa dostal za hranicu toho co sa prakticky da spravit |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 22:55)
|
|
Tak jsem zvětšil tah na začátku a začalo mi to drtit zbytek rakety. Už jsem to prodrátoval jak to šlo a furt... raketa se mi chvíli po startu zlomí na dvě části. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 22:35)
|
|
Ještě jsem teď zkusil z druhého stupně vyhodit jednu oranžovou nádrž, raketa je kratší, houpe se míň... ale jinak zlepšení téměř žádný. Druhý stupeň trvá kratší dobu, zahřívá se stále a vynese mě zase jenom na těch 350 m/s v 20 km, což je málo. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 22:28)
|
|
Čili mám nasadit ještě více raket na tuhá paliva? OK, co ten zbytek? Raketa se v pli houpe a když odhazuju 1. stupeň, něco z něj štrejchne o druhý... v 80 procentech případů. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(MartinMasor) RP (22.12.2012 22:23)
|
|
zvyšuj účinnost ne podíl raket musíš tomu udělit obrovské startovací zrychlení pak vyhodit co nejvíc raket a udržovat rychlost coz bude skoro nemožné |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 22:23)
|
|
Jo a 6) Motor 2. stupně se mi na plný výkon velice rychle přehřál. |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 22:20)
|
Pánové, když jste tady všichni tak chytří. Řeším, jak dostat na nahoru plnou oranžovou nádrž (ano, tu největší), a to tak, abych ji mohl připojit ke své stanici na orbitě. Myšlenka je taková, že základ je válcový modul pro 2 Kermany, nahoře mám oddělovač, dopravovanou nádrž, adaptér na užší trup a shielded dock port; dole mám oddělovač, orbitální pohon (půlka oranž. nádrže a motor), oddělovač a vynášecí stupně. S pomocí orbitálního motoru se spojím se stanicí, oddělím náklad (tedy tu plnou ná... Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
Pánové, když jste tady všichni tak chytří. Řeším, jak dostat na nahoru plnou oranžovou nádrž (ano, tu největší), a to tak, abych ji mohl připojit ke své stanici na orbitě. Myšlenka je taková, že základ je válcový modul pro 2 Kermany, nahoře mám oddělovač, dopravovanou nádrž, adaptér na užší trup a shielded dock port; dole mám oddělovač, orbitální pohon (půlka oranž. nádrže a motor), oddělovač a vynášecí stupně. S pomocí orbitálního motoru se spojím se stanicí, oddělím náklad (tedy tu plnou nádrž) a potom klasicky sestoupím na Kerbin ve válcovém modulu s padáky.
Postavil jsem už asi pět raket, a každá měla několik zásadních problémů:
1) Velké množství motorů, aby to vůbec odstartovalo. Zatím poslední raketa jich potřebovala 16 na pevné palivo a stejně to nevyneslo dost dobrý další stupeň.
2) V momentě, kdy zlepším druhý stupeň, musím přidat hromadu dalších raket dole a kupí se to na sebe... problém se zvětšuje, ale pokrok žádný.
3) Navíc se mi to celý houpe jak zvadlý kokot. (A čím víc raket, tím víc se to houpe.) I když mám křidélka jak dámská vložka.
4) Velice často při odhazování prvního stupně přijdu o část druhého stupně, čili moje konstrukce není zjevně spolehlivá. Příčinou je, že jak se to houpe, raketa se maličko naklání (a nejde to ručně kompenzovat).
5) Zatím nejrychleji jsem byl v 15 km s rychlostí 350 m/s a zbýval mi už jen orbitální stupeň, což je málo.
Podstatné je, že se mi zatím nepodařilo vynést náklad na orbitu. Poslední raketa měla 16 velkých motorů na tuhé palivo (1. stupeň), to přiděláno k dvěma oranžovým nádržím tekutého paliva a motoru (2. stupeň), na tom křídla.
Nějaké nápady? Zkrátit dlouhý příspěvek.
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Prommy) RP (22.12.2012 20:37)
|
díky za tohle máš u mě bludišťáka a pár internetů |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 20:31)
|
|
Eh, koukám, že to se ptal Prommy. Takže ne "MM:" ale "Prommy:". |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Kerbal space program spaceships
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 20:03)
|
janci: Což v Kerbalu neplatí, není to simulace reálu. Tam se hraje na sféry vlivu. Ono řešit gravitaci více těles je ok, dokud se ta tělesa nehýbou. Jakmile se hýbou, je to tzv. n-body problem. Řešit rovnice tohoto problému je nesmírně náročné a takový Kerbal by pak mohl běžet jen na počítači NASA. Proto si to zjednodušili. Je to pěkná aproximace, dá se s tím hezky pracovat.
MM:
Obecně k orbitám doporučuju toto video: http://www.youtube.com/watch?v=BCZRF9o8ytc - hezčeji ... Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
janci: Což v Kerbalu neplatí, není to simulace reálu. Tam se hraje na sféry vlivu. Ono řešit gravitaci více těles je ok, dokud se ta tělesa nehýbou. Jakmile se hýbou, je to tzv. n-body problem. Řešit rovnice tohoto problému je nesmírně náročné a takový Kerbal by pak mohl běžet jen na počítači NASA. Proto si to zjednodušili. Je to pěkná aproximace, dá se s tím hezky pracovat.
MM:
Obecně k orbitám doporučuju toto video: http://www.youtube.com/watch?v=BCZRF9o8ytc - hezčeji to vysvětlit nejde.
Nauč se plánovat pomocí tzv. manévrů. Na mapě si klepni levým tlačítkem na bod na trajektorii, dej přidat manévr. Jednotlivé značky odpovídají jednotlivým směrům (z nichž asi nejužitečnější jsou žluté prográdní a retrográdní - ve směru a proti směru letu a růžové, které jsou kolmé ná rovinu letu). Když za ně zataháš, naplánuješ si trajektorii, vypočítá ti to delta v, spočítá ti to délku zážehu (zjistil jsem, že tenhle údaj není moc spolehlivý); naplánuješ, pak se na umělém horizontu natočíš do směru takového tříčárkového modrého blbince, zamkneš směr a až nastane pravý čas, zažehneš. Ukazuje ti to, kolik delta v ještě zbývá atd. Manévr pak lze zrušit kliknutím na ten bod a zmáčknutím takového křížku (našel jsem ho jen u provedených).
- Změna poloměru - nejlépe v extrémech orbity, kdy nepadáš ani nestoupáš. Vždy retrográdní (snížení protějšího bodu) nebo prográdní (zvýšení protějšího bodu) směr rakety.
- Změna roviny na jinou - v bodech, kde se stávající a plánovaná rovina orbity zdánlivě protínají (při pohledu, když jsou z obou trajektorií přímky). Přesnou polohu těch bodů lze zjistit, pokud si stanovíš nějaký cíl (klepni na něj a dej set as target). Pak ti to ukáže, kde se roviny orbit protínají a spoustu dalších zajímavých věcí. Tip: Mun obíhá po rovníku Kerbinu, s jeho zacílením uděláš bez problémů rovníkovou orbitu také.
Jinak okamžik manévru lze libovolně posouvat. Což se hodí, když třeba chytáš nějaký objekt na jiné dráze. Jediný průser je, že naplánovaný manévr zmizí při opuštění mise (přechod do Space centra apod.) Zkrátit dlouhý příspěvek.
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal spac
(MartinMasor) RP (22.12.2012 19:51)
|
|
janci dekuju takze vtom bodě by si se volně vznášel? |
|
|
reagovat
odkaz
|
Weavesilk hovadiny
(cpy) RP (22.12.2012 18:55)
|
Fuck you! 
http://new.weavesilk.com/?mvdp |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space pr
(janci) RP (22.12.2012 18:12)
|
pre gravitaciu plati princip superpozicie, takze vyslednicu gravitacneho posobenia vsetkych telies ziskas ako sucet (izolovaneho) posobenia pre vsetky telesa. Sucty su vektorove, takze pre to co popisujes nastane pripad, ked na tvoje teleso bude od oboch "planet" posobit rovnaka sila ale opacnym smerom, teda sa efektivne vynuluje.
Gravitacne pole ma nekonecny dosah, ale sila klesa s druhou mocninou vzdialenosti (tj celkom rychlo) |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Kerbal space program spaceships
(P.) RP (22.12.2012 17:28)
|
|
první tutorial imo |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: Kerbal space program spaceships
(Prommy) RP (22.12.2012 17:26)
|
|
nastavení orbity... existuje nějaký jednoduchý návod jak to vysvětlit? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space progra
(MartinMasor) RP (22.12.2012 16:40)
|
|
díky a v reálu je to jak |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program sp
(Tvoje zlý dvojčе) (22.12.2012 16:06)
|
|
MartinMasor: To, co popisuješ, je 1. Lagrangeův bod. Hra jej simulovat neumí, protože neřeší problém gravitačního působení více těles. Místo toho herní fyzikální engine používá sféry vlivu a přechází z vlivu jednoho tělesa k druhému, řeší tedy jen jednoduché keplerovské rovnice. Lagrangeův bod může teoreticky existovat, pokud se sféry vlivu dotýkají. Taková situace však ve hře neexistuje, sféry se nedotýkají ani neprotínají (ale mohou se do sebe nořit, např. Mun je ve sféře Kerbinu a Kerbin je ve sféře Kerbolu). |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaces
(MartinMasor) RP (22.12.2012 14:42)
|
|
když budete mít 2 tělesa pro zjednušení řekněme že budou mít stejně velkou gravitacni silu a budou stejne velká se stejně velkým idealně kruhovým gravitačním polem a jejich gravitační pole se budou překrývat tak v bodě kdy dojde ke styku gravitačních polí bude na daném místě gravitační síla nulová? a v místech překryvu se gravitační sily odečtou? |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Oživení
(Piccolo) RP (22.12.2012 14:29)
|

|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Oživení
(MartinMasor) RP (22.12.2012 14:15)
|
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: Oživení
(Roumen) R (22.12.2012 13:09)
|

|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Oživení
(MartinMasor) RP (22.12.2012 12:36)
|
tak jestli todle je uprgrade kreativniho tak welcome back rakety |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Oživení
(kae) (22.12.2012 1:39)
|
|
SVDNG: Internet je tvůj, ale moc platné tě to nebude. Nazvat best pony jednorožcoprasopsem ... mor tě stihne! |
|
|
reagovat
odkaz
|
re: Oživení
(SVDNG) RP (22.12.2012 1:23)
|
Pes je Zoe Trent, holka je Stocking a ten jednorožcoprasopes bude asi Twilight Sparkle...
A seriály...
No, tak Littlest Pet Shop, Panty & Stocking a MLP...
EDIT: SVDNG - 22.12.2012 1:26:53 |
|