Přezdívka:  
Titulek:
Obrázek:
Zpráva:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Osmdesátpět:

   Strana 163 z 649.
reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (MilaneseRP (9.3.2014 22:37)
Dobyvatel? Muzete si to hrat tam a nezasirat forum, misto nahodneho cisla si testujete vedomosti. Idealni hra pro nerdy ;-)

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 22:34)
Jo, to už jsem navrhoval níž, ale v editu, nejspíš bylo přehlédnuto.
EDIT: edity jsou totiž peklo! >-O :o)
EDIT: honey - 09.03.2014 22:35:06

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 22:30)
Tak v člověče máš čtyři figurky, mezi nimi volíš, kterou ten tah uděláš. To je taktika. Jenže tohle je verze člověče nezlob se, kde když hodíš šestku, tak jdeš do domečku. Nemusíš přemýšlet komu kde utýct, kde tě kdo ohrožuje, koho můžeš vyhodit abys měl výhodu. Víš jenom, že pokud soupeři padne vyšší číslo, jseš namydlenej. Ale alespoň částečně by se to eliminovalo právě tou nutností zabírat jen přímo sousedící soupeřova území, což teď nebylo. Ty se tomu směješ, ale já to hrál. :-D
EDIT: Nebo taky v člověče musíš pět kol stát před domečkem a čekat na jedničku než tě někdo nakonec vyhodí a ty jedeš znova. Tady v té hře prostě nebylo žádné omezení, jen to, kolik hodíš.
EDIT: honey - 09.03.2014 22:33:52

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (vecernikRP (9.3.2014 22:27)
"clovece nezlob se" je taky jen o hazeni vyssich cisel a s jeste mensi moznosti taktizace a presto je to velmi rozsirena hra :) Aktualni varianta je taky takhle jednoducha a vlastne (dle tvych slov) beze smyslu, protoze je to o hazeni nejvyssiho cisla.
nevim mno.. nenapadaj me zadny realny moznosti, jak hru udelat takticky zajimavou a pritom jednoduchou. protoze prave zvysovani narocnosti na taktiku znamena, ze hra bude mozna az moc slozita.
edit: Neco navrhni :) Promyslim, zkusim, uvidime :)
edit2: jo, a mohli by jsme na to zalozit normalni vlakno v normalnim foru. At jim tu dal nemrvime hru. (timto se taky omlouvam hracum za offtopic.. to samo 8-) )
EDIT: vecernik - 09.03.2014 22:31:20

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 22:23)
No však, takovej zjednodušenej Risk. Ale tak řekni, že to takhle mělo smysl hrát, když šlo jenom o to, kdo hodí vyšší číslo?
EDIT: vecernik, jenže té jednoduché hře zatím chybí hra. Když slabému soupeři padne 9 a silnému nula, tak je najednou situace obráceně a taktika v kelu. Ale když tam máš jedno soupeřovo území, které sousedí se tvými třemi, tak za předpokladu, že můžeš zabírat přímo sousedící, tak je to jedno soupeřovo sakra výhodnější a důležité pro obě strany. Jenže pokud se na to prdí, tak je jedno kde a komu co zabíráš, prostě jenom doufáš v co nejvyšší číslo, pak jsi hegemonem.
EDIT: honey - 09.03.2014 22:27:57

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (vecernikRP (9.3.2014 22:23)
Presne tak. Nemusi. Muze to byt cokoliv a v podstate by se to dalo postupne rozvijet podle zpetne vazby z jednotlivych her :)
Co se tyce taktiky - Nejsem si jisty jestli jsem pochopil spravne princip, ale taktizovat musis uz ted - rozhodnout se, jestli radeji oslabis/zlikvidujes slabeho hrace s tim ze bude o soupere mene, nebo jestli radsi zasadis ranu nejvetsimu konkurentovi... Nevim mno, moc detailne jsem nad tim nepremyslel. Rozhodne bych ale nechtel delat neco sloziteho. Na 4chanu se ujala jednoducha hra. Tady se taky zkousi jednoducha hra, tak proc vytvaret neco jineho nez jednoduchou hru ;)

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (janciRP (9.3.2014 22:22)
ano a skoncime pri original Risk-u kde si posuvas vojska a podobne
ale mam napad na strategicku klikacku B-)

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 22:18)
Tak hlavně ta mapa vůbec nemusí být ničeho reálného, naopak by se dala navrhnout tak, aby umožňovala zajímavou a taktickou hru ideálnímu počtu hráčů. Taky pravidla - zabírat jen přímo sousední v úvodu daného kola, nebo probojovat koridor na území soupeře? A nebo obojí, jen by každé stálo jiný počet tahů. Co místo zabrání území opevnit marku? Prostě něco, aby to mělo smysl hrát, takhle že si zabereš náhodný počet náhodných území, které ti přijdou zrovna pod ruce, podle náhodně generovaného čísla.
EDIT: Prostě tak, jak to bylo doteď, to nepotřebovalo mapu, stačilo jenom házet kostkama a psát si body, vítěz hry je stejně ten, kdo nahází nejvíc. Mapa musí podporovat taktiku a promyšlený postup. Nepřesunem tohle do normálního fóra?
EDIT: honey - 09.03.2014 22:20:48

reagovat odkaz re: Pruser jede (SolitaryRP (9.3.2014 22:16)
crash.jpg

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (vecernikRP (9.3.2014 22:12)
herni mechanismy muzou byt zatim fakt jednoduchy, presne tak jak jsou navrzeny - 1) pri zalozeni hry se urci mapa a pocet hracu.
2) Hraci se najoinujou, a nahodne se vylosuje jejich poradi pro jednotlive tahy v ramci kol.
3) Hraci vidi mapu, pokud je hrac na tahu, vidi navic ovladaci prvky.
4) kdyz vidi ovladaci prvky, vygeneruje si nahodne cislo (samozrejme server-side, zname svoje lidi...), podle cisla dostane moznost obarvit dany pocet uzemi.
5) Kdyz svuj krok...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 20:55)
A já se těšil že kdo to vyhrál. Nicméně webovou appku jsem taky navrhoval, ale je tu někdo, kdo by byl schopný a hlavně ochotný dát něco takového dohromady? On to totiž žádný malý projekt nebude. Já bych se klidně zaangažoval, ale leda tak graficky nebo návrhem herních mechanismů, se skriptováním se nijak zvlášť nekamarádím.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (kozlozlordikRP (9.3.2014 20:30)
Jelikož jsem jediný s origo, tak bych stáhnul. Napište do fóra tam. :-)

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (PankáčRP (9.3.2014 20:22)
souhlasím s Prommym :D

reagovat odkaz Pruser jede (SetiathRP (9.3.2014 20:22)
923489_773732452658628_601316122_n_5B1_5D.jpg

A co s timhle, bublina? :-D

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (PrommyRP (9.3.2014 20:10)
škoda že mam ukradenou verzi jinak bych dal taky... bych vám ukázal jak se dělají impéria :D

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (kozlozlordikRP (9.3.2014 19:18)
Je to skvělá hra. Ale serou mě DLC a taky zvýhodňování AI. :o)

Španělské kolonie domorodci nenapadají. Ty moje portugalské musí hlídat 8.000 armáda, protože než vyroste město tak se tam přižene armáda s klackama 10x... =)

Ťulum založ vlákno a dáme Raumon EU.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (ŤululumRP (9.3.2014 18:48)
kdybys to hrál víc, tak bys zjistil, že to je hodně velká tahovka. Hlavně ve válce - každý den je důležitý :)

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (sdfghjks1) (9.3.2014 18:31)
Pokud je hlavni vyhodou hry na kreativnim foru jeji casova neomezenost, tak to se mame na co tesit :(

reagovat odkaz  re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (vecernikRP (9.3.2014 18:25)
europa universalis neni tahovka. A navic je casove omezena ze te to v roce 18xx zastavi. Stahl jsem, zahral jednou, zjistil ze me to nebavi, smazal...

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (ŤululumRP (9.3.2014 18:07)
eu4_2014-03-09_18-01-44-37.jpg

co takhle radši tohle, než tu spamovat

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (vecernikRP (9.3.2014 18:07)
si rikam, jestli by na tohle nebylo lepsi udelat nejakou webovou appku aby nedochazelo k podvodum, omylum atd..

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (BatrachusRP (9.3.2014 18:05)
S Yetym jsme se shodli, že ve dvou už nemá cenu pokračovat.
Trochu upravit a upřesnit pravidla a mohlo to být lepší. Taky nemuselo odejít tolik lidí. Kdo chce, může založit další hru.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (YetyRP (9.3.2014 17:56)
Nechcete jit radši hrát dobyvatele? :D

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (BatrachusRP (9.3.2014 17:55)
cesko-risk.PNG

honey musí jít a tak vypadává

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (nevěra) (9.3.2014 17:53)
To bude na dlouho...

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (honeyRP (9.3.2014 17:51)
14772cesko-risk.PNG

Můj poslední tah, musím odstoupit ze hry.
EDIT: honey - 09.03.2014 17:54:18

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (YetyRP (9.3.2014 17:45)
Nijak. Batrachus to sice vymyslel, ale pak sám porušil :D
EDIT: Yety - 09.03.2014 17:47:33

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (BatrachusRP (9.3.2014 17:45)
cesko-risk.PNG

Je v tom trochu bordel, bude třeba příště napravit.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (nevěra) (9.3.2014 17:44)
Jak sousedily Prachatice a Klatovy s předchozím modrým územím?

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (YetyRP (9.3.2014 17:42)
1476914766ccesko-risk.PNG

 
Seznam aktivních témat
VÍLA SIMONA 4
Mimozemšťani? 2
KAMAKOVA 2
Funny birthday cards 2
Tips for Optimizing Rouming for Large-Scale Pro... 4
Jak si vybrat správnou e-cigaretu? 7
AI slavi 20 Roumingu 3
Ejáj 6
Návrh na bublinu 4
Zaujimave 4
nebankovní půjčky jednotlivcům i firmám. 8
   Strana 163 z 649.